Gå til innhold

5 Spill fra Ubisoft klar til ps3 europa launch

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Vi får mange gode spill å velge blant når ps3 kommer i mars. Synd jeg allerede har spilt Oblivion ganske mye på pc, så da spørs det om man gidder å kjøpe ps3 versjonen.

Ubisoft has revealed that they’ll have five games ready for the European launch of the PlayStation 3 in March 2007.

The games are: Splinter Cell Double Agent, Ghost Recon: Advanced Warfighter 2, Rainbow Six: Vegas, Blazing Angels: Squadrons of WWII, The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at vi får se noe særlig bedre grafikk eller noe fra disse spillene.

Ta The Elder Scrolls IV: Oblivion feks, her har de plutselig en harddisk til rådighet.

Da ville vel det vært en ide om å kutte ned på de sykt lange loade tidene (som plager xbox 360 versioen) ved å ligge noen filer inn på harddisken. Men dette har jo Bethesda sagt at ikke blir aktuelt.

IGN: Are you able to use the hard drive on the PS3 to make the world stream better?

Howard: We use it pretty much the same way we use the 360 hard-drive.

Så jeg ser på alle disse spillene som porter fra XBOX 360, tror ikke PS3 vil få sin killer app før neste jule sesong.

Jeg gjør som med xbox 360, kjøper PS3 når den begynner å få bra spill. Ingen av disse launch titlene frister :hrm:

Lenke til kommentar
Så jeg ser på alle disse spillene som porter fra XBOX 360, tror ikke PS3 vil få sin killer app før neste jule sesong.

Resistance er vel allerede ps3 sin killer app. Grafisk kanskje ikke helt gears of war, men til gjengjeld 40 player mayheim og insane online value.

Februar/Mars ser ut til å bli meget bra med titler som Virtual Fighter 5, Oblivion, Motorstorm, GRAW2, Lair, Heavenly Sword, Medal of honour, Nba Street, Virtual Tennis 3, Burnout 5, Golden Axe, +++ hvis ebgames sin release list stemmer.

I usa da.. men de er jo region free så..

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Vi får mange gode spill å velge blant når ps3 kommer i mars. Synd jeg allerede har spilt Oblivion ganske mye på pc, så da spørs det om man gidder å kjøpe ps3 versjonen.

7632902[/snapback]

Oblivion er best på PC da, konsollversjonen er ræva iforhold. Tenker da på alle modene som forbedrer bla levelsystemet+++

Er ikke noen av de spilla som virker interessant for min del. Spilt de fleste allerede på X360. Kjøper heller Resitance, Motorstorm, Assasins Creed, Lair, Heavenly Sword (utrolig spent på dette spillet) og Medal of Honor i mars istedenfor de 6 spilla fra Ubisoft.

Bear^: Resitance, Heavenly Sword, Lair og Motorstorm kommer rundt mars 2007.

Så har du andre storspill som FF13, GTA4, MGS4+++ som kommer litt

senere i år. :)

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

Fett at PS3 får R6:V og GRAW 2 da, får vel håpe at de forbedrer grafikken litt også på disse spillene, pusser de R&:V opp, har de jo allerede grafikken til GoW.

Dette burde være nok grunnlag for psfans til å skaffe seg en, siden begge disse spillene er/blir sikkert spillperler ;) Men de som vil ha eksklusive titler blir nok litt skuffa ;)

Siden Resistance ble ikke den hit'en folk håpet på(har ikke hørt noe om denne tittelen i de siste 2 månedene :p

Lenke til kommentar
Men de som vil ha eksklusive titler blir nok litt skuffa wink.gif

Jeg synes da ikke det selv om det kan ta litt tid.

Ninja Gaiden Sigma, Final Fantasy XIII, Final Fantasy Versus XIII, MGS4 (er fortsatt ikke bekreftet noe annet sted), Tekken 6, Heavenly Sword, Gran Turismo 5, Devil May Cry 4, Motorstorm.

Mye exclusive snadder på vei :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Bear^: Resitance, Heavenly Sword, Lair og Motorstorm kommer rundt mars 2007.

Så har du andre storspill som FF13, GTA4, MGS4+++ som kommer litt

senere i år. :)

7633738[/snapback]

GTA4 kommer jo til X360 og det gjør trolig MGS4 også.

7633984[/snapback]

Tviler VELDIG på at MGS4 kommer til X360, men det er jo lov å drømme. :p

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar

flOw

GripShift

Calling All Cars

MotorStorm

Formula One Championship Edition

Lair

MLB '07: The Show

Warhawk

Coded Arms Assault

Eye of Judgment

SingStar

Heavenly Sword

Mercenaries 2

Metal Gear Solid 4

DC Universe

Getaway

Tekken 6

Go! Swizzleblock 2

Go! Puzzle

Devil May Cry 4

Unreal Tournament 2007

Ratchet and Clank

Jak and Daxter

Final Fantasy XIII

Hot Shots Golf 5

Eight Days

Gradius

Killzone

Gretzky NHL

Disse er vel PS3 eksklusive?

BTW hvorfor står det advarselnivå 0% på meg?

Endret av Samojed
Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 4 gjør trolig ikke det nei. Og om det gjør det så er det flott for xbox 360 folkene.

Men de som vil ha eksklusive titler blir nok litt skuffa wink

Ett spill blir ikke bedre om det eller dårligere om det kommer ut en ps3/xbox 360 versjon av spillet. Jeg vil ha gode spill, og om det spillet kom ut for 2-3-4 månderer siden på xbox 360 så er det akkurat like bra for meg.

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte på når jeg spurte etter titler som kun fantes til PS3, var fordi jeg ville ha en forbanna god grun til å investere 5k i en konsoll. Om jeg kan investere 3k for en X360 og få de samme spillene så gjør jeg selvfølgelig det.

Derfor betyr det mye for min del i alle fall om PS3 har ekslusive titler til konsolle, siden prisen er så vanvittig som den er. Så om disse supre spillene og kommer til X360, sparer jeg meg vel 2k penger ved å drite i en PS3 og heller gå for X360.

Lenke til kommentar

Ja nå ble vi overrasket. Det viste vi ikke :) takk for opplysningen.

Skjønner hva du mener Bear, om du ikke vil ha noen av de ekslusive spillene som kommer til ps3 eller media og blu-ray funksjonene så bør du bare kjøpe en xbox 360.

Men jeg vil kjøpe maskinen for å garantert kunne spille final fantasy og metal gear solid. Bare de 2 spillene alene er godt nok grunn for meg å betale 2,5 tusen mere for konsollen. At den kan spille av blu-ray er også en stor bonus for meg.

Lenke til kommentar

Jeg er også villig til å betale 2500,- for et par spill dark by design ;)

Når jeg tenker etter så er det ikke så mange PS-ekslusive som frister, men til gjengjeld så er de som frister noe som "garantert" blir bra. Blandt disse er Final Fantasy-serien, Tekken og fremtidige spill fra skaperne av ICO og Shadow of the Colossus. Dessuten så ser 8 days feet ut.

Men ser ut som om vi får en lekker release-liste i mars :thumbup:

EDIT: Leif

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Huff for et rot dere klarer å lage. Jeg har nå slettet snart halve tråden med trolling og flamebait. Var det ikke for at jeg er sliten og trøtt, hadde jeg slengt ut flere advarsler. Dere er heldige denne gangen.

Hold dere til emnet og ikke la hver ENESTE tråd om de respektive konsollene dra ut i en tråd om hvem er er best osv. Blir dere aldri lei?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...