humboldt Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) intervju med to av karakterene og nye bilder Ser lovende ut! Endret 3. januar 2007 av humboldt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Karakterene var skremmende like orginalene Ser virkelig fram til dette, men har liten tro på EA også da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Syns det er godt EA begynner på ny spillfranchiser som SKATE og Army of Two, forhåpentligvis vil disse vere gode. Så er det vel heller ingen tvil om at vi vil får fleire oppfølgere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Med tanke på hvor forbanna håpløs frameraten i Tony Hawk's Project 8 var, skal jeg med glede gå overt til en annen franchise, selv om den kommer fra EA. Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Enig ang framerate osv i thp8, og skate ser spennende ut, men gidder ikke gire meg opp noen hakk før jeg ser en gameplay video. random bilder her og der og filmtrailere sier ikke en dritt om spillet, eller hvordan det fungerer. Har gått på en smell altfor mange ganger der! Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Dette er ett spil jeg virkelig ser fram til Lenke til kommentar
hmz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette er ett spil jeg virkelig ser fram til 7721539[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå