Fossern Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, jeg er på utkikk etter et kompaktkamera til rundt 2500,- Jeg har egentlig kun et krav til kameraet - At det er raskt.. Jeg vet at dette involverer optikk og fokus mm, men har ikke vert i stand til å komme frem til noe fornuftig på egenhånd. Normalt sett tar jeg mange bilder av min ett årige sønn og jeg har da problemer med at motivet ikke akkurat sitter i ro:) Altstå må kameraet fokusere raskt og ta bildet rasket mulig etter at fokus er funnet:) Takker M Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Mange kameraer har barne-modus. Men om du tenkte på hvor raskt bildet tar etter du trykker på utløseren, så kommer det jo ann på om du bruker blitz eller ikke. Lenke til kommentar
nicowiz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fujifilm f30 bør du satse på, har utløsetid MED blits på 0,09 sekunder dette kameraet har satt ny standard i kompaktklassen med at det er lynraskt og tar veldig gode bilder. Billigste jeg fant i produktguiden var 2499,- som bør tilfredstille deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå