abene Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det ble nylig oppdaget et sikkerhetshull i den populære e-posttjenesten Gmail - feilen ble rettet på rekordtid. Les mer Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Rettet på rekordtid? Jeg forventet egentlig å finne noen tall fra oppdaget til fikset i artikkelen jeg.. Denne artikkelen gav meg lite. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vet ikke helt... sliter med gmail i dag... får hele tiden oppsann feilmld... Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen Endret 3. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Oppsann faktisk... Arti feilmelding Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Haha, derfor har jeg Gmail på engelsk. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 har aldri fått en eneste feilmelding da jeg har brukt google jeg, heller har aldri noe vert galt med det heller Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 kom bedjed tilslutt at det var server problemer og venligst loggin om noen minutter Kommet seg nå Lenke til kommentar
kommers Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 [...]feilen ble rettet på rekordtid.7632767[/snapback] Rekordtid? Rekordtid for Google da eller? Hvis det er snakk om flere dager, så kan det da umulig være noen generell rekord... *hostkreativjournalistikk?host* Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 [...]feilen ble rettet på rekordtid.7632767[/snapback] Rekordtid? Rekordtid for Google da eller? Hvis det er snakk om flere dager, så kan det da umulig være noen generell rekord... *hostkreativjournalistikk?host* 7633335[/snapback] i forhold til microsoft og apple så kan man kalle ett år rekord tid Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvor lang tid er rekordtid egentlig? ^^ Er sårbarheter i de fleste program, google har nok en god del de også men de er godt likt så derfor sier folk ifra med en gang Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen Om Gmail krasjer eller noe slikt så kommer jeg til å ta selvmord Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg tror nok at andre store selskap kunne også satset på raske og gode bugfix. Etter min mening bør det være første prioritét for programvareutviklere. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sikkert en enkel oppgave og fikse hullet. Sikkert en feil som var lett og rette på. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det ingen som vet hva problemet var? For alt vi vet kan det vere en PR sak Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå er det vel også kanskje *litt* enklere å tette et hull i en webbasert tjeneste. De slipper tross alt å teste fixen sin på hundrevis av ulike hard-/softwarekonfigurasjoner for å være sikker på at den ikke klusser til noe før de tør å slippe den løs. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nå er det vel også kanskje *litt* enklere å tette et hull i en webbasert tjeneste. De slipper tross alt å teste fixen sin på hundrevis av ulike hard-/softwarekonfigurasjoner for å være sikker på at den ikke klusser til noe før de tør å slippe den løs. 7639041[/snapback] Det er sant, men det er uansett en del testing, blandt annet alle de store nettleserne sine forskjellige versjoner - Microsoft IE 5.5+ (Windows) - Netscape 7.1+ (Windows Mac Linux) - Mozilla 1.4+ (Windows Mac Linux) - Mozilla Firefox 0.8+ (Windows Mac Linux) - Safari 1.2.1+ (Mac) Men det er mer for "ikke webbaserte program" ja Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er det ingen som vet hva problemet var?For alt vi vet kan det vere en PR sak 7639035[/snapback] at folk fikk tak i kontakt listen din Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 at folk fikk tak i kontakt listen din 7639091[/snapback] Ja men hvordan? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 at folk fikk tak i kontakt listen din 7639091[/snapback] Ja men hvordan? 7639098[/snapback] Du får søke på google. Men uansett er dette retta så du får ikke til det lengre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bare fint at problem blir retta relativt fort. Håper at dei fortsett å jobbe med å forbetre Gmail. Nå ser det ut som hele gmail har gått på veggen Om Gmail krasjer eller noe slikt så kommer jeg til å ta selvmord 7633607[/snapback] Tja, feilmeldinger dukker det opp i tide og utide, men av dei litt meir verre tinga kan ein trekke fram folk som mister alle e-postane sine (heldigvis bare nokre få dette har skjedd med). Litt uheldig i og med at Google oppfordrer deg til å ha alle e-postane dine liggande på kontoen din. http://gigaom.com/2006/12/28/mom-google-ate-my-gmail/ Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hvor lang tid er rekordtid egentlig? ^^ Godt spørsmål. Man kan jo spørre seg om det menes rekord-LANG tid eller rekord-KORT tid ;-) Jeg tipper hw.no-artikkelen ble skrevet på rekordtid. Endret 8. januar 2007 av kommers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå