augulv Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei og godt nyttår! Jeg lurer mye på hva folk ser på tv'n og nå har jeg lyst til og høre din Favorittliste med TV kanaler eller Programmer. Skriv i vei! Happy New Year! Augulv Endret 3. januar 2007 av augulv Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg skal se: Det meste som går av interessant sport (vintersport, fotball, håndball). 250-300 filmer, spilleliste enda ikke avgjort. Hele "Friends"-serien minst én gang. "Everybody Loves Raymond" hver dag før skolen (dansk TV3). TV2-nyhetene og TV2-været. Hvem gidder vel å se på de kjedelige typene på NRK? Endret 3. januar 2007 av L@sse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 * skal vel se 300-500 filmer * stargate sesong 1-9 og senere på året stargate sesong 1-10 * hele futurama 2-5 ganger. * skal også begynne å se south park sesong 1-9 * + andre tv serier jeg kommer over i løpet av året Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal vel se en haug med filmer. Og kommende tv-serie: Shark, for det er jo meg Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 TvNorge starter en ny komiserie ikveld, 20.45. "Ugly Betty" har fått gode kritikker. Blir spennende! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Prison Break, 24, Malcom in the middle, Hotel Cæsar, Nyheter, x antall filmer ++ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 På projektoren blir det: Et ukjent antall gode og ikke minst dårlige filmer. Serier som går: Heroes The O.C Lost Prison Break Family Guy Dexter Ramsay's Kitchen Nightmares Hell's Kitchen Penn & Teller: Bullshit! Supernatural Masters of Horror Jericho Rome Numb3rs Serier som skal gjenopptas/påbegynnes: Babylon Five Twin Peaks Battlestar Galactica X-Files Sånn ca. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fotball, fotball og atter fotball... Twin Peaks Sesong 2 Serier som Prison Break, LOST, Heroes, Family Guy... En god del filmer (fortrinnsvis på DVD) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 -Ugly betty -Supernatural -Prison Break til høsten -Masse filmer som kommer ++ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Et lite utvalg av hva jeg skal se på TV i det herrens år 2007: -Et utall timer sport -Minst 50 spillefilmer -TV serier som blir sendt på TV: Lost, 24, Dexter, Malcom i midten, Alle elsker Raymond +++ -TV serier på DVD: 4400, Lost, skal også starte å se The Simpsons fra sesong 1, regner med at jeg får sett meg igjennom de fleste sesongene før året er omme. Mye mer kommer sikkert til å dukke opp... GODT SERIEÅR 2007! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Blir vell mye South Park og Simpsons Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 På projektor: Diverse filmar. På TV: Friends Malcolm In The Middle Scrubs That 70's Show Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Serier: • 24 sesong 6 skal prioriteres fremfor alt hver uke, en episode. • Prison Break sesong 2 hver uke, en episode. • Desperate Housewives sesong 3 hver uke, en episode. • Gjensyn med Friends etter sommeren. • Begynnelse med Lost etter sommeren. Filmer: Skal se endel før året er omme. Planen er nykommere dette året. Pluss litt kino også. * En ting til: Band of Brothers skal også se. Endret 3. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
patham Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Huff da så mange serier det var ja. Jeg ga opp med lista, den ble for lang Men blir nok og se alt og alle av nye serier som kommer og fortsette på de som har hatt pause. Ta opp gamle slagere jeg ikke har fått sett(Twin Peaks et eksempel) Akkurat nå pirrer det mest i magen for oppstart av: 24 S6 , Heroes, Stargate SG1 og for min egen helse LA DET NÅ KOMME EN SESONG TIL AV FIREFLY. ( Ja vet blablablabla, men la meg nå drømme) Endret 3. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hmm, skal si se... det blir nok mest serier. Skal vel også få med meg de fleste interessante filmer, men det tar vi når de kommer. I sånn ca. prioritert rekkefølge 24, Prison Break, Lost, Battlestar Galactica, Veronica Mars, Standoff, Supernatural Anime: Bleach, Naruto (i februar, når de elendige fillerepisodene er ferdig), Death Note, pluss alle de ørten seriene jeg har liggende som jeg ennå ikke har fått tid til (kanskje i år...*håpe*) Har planer om å få sjekket ut litt nytt og litt gammelt som f.eks Heroes, Stargate, Babylon 5 osv. Lenke til kommentar
augulv Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Mye Bra'e Tv Serier her Fortsett å skriv! Mine beste er nok Hotell Cæsar og Malcom in the middle Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Betty var skuffende.. Da får vi se om Shark er imponerende, premiære 21 30 ikveld Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Det eneste som er lagt i jern til nå er at The X-Files skal ferdigsees. Har om lag 3/4 av sesong 9 igjen, så jeg regner med at det kommer til å gå unna rimelig kjapt. Utover det ser jeg for meg at jeg kommer til å kikke en del på de følgende seriene: Rome (Sesong 2) Deadwood Dexter Firefly Carnivale Twin Peaks (Sesong 2) Endret 4. januar 2007 av Tchernobog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå