Olaf den heldige Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Etter å innstallert nytt grafikkort i PCen, ville PCen plutselig ikke koble seg til nettet lenger. Maskinen sier i fra om jeg napper ut kabelen og alle lamper på PC og Router lyser som de skal. (Og dette er enkle greier med Ethernet kabel til Telenor modem.) Kobler jeg til min eldgamle bærbare PC går den på nett så det griner. Like så Telio mot samme router. Jeg har prøvd å sette inn et nytt Ethernet kort i PCen uten at det hjalp. Har prøvd å reinnstallere Windows, noe som heller ikke hjalp mye. Noen gode råd? Jeg må vel ha ødelagt et eller annet på hovedkortet når jeg satte inn det nye grafikkortet.?!? Så som sagt, gode råd og forslag til problemløsning mottas med takk! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Oppdatere nettverksdriver? Lenke til kommentar
Olaf den heldige Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Oppdatere nettverksdriver? 7632624[/snapback] Tja fikk jo nye drivere når jeg innstallerte et ekstra Ethernet kort i maskina, og det hjalp ikke. Men takk for forslaget! Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du forsøkt andre pci-porter med nettverkskortet? Har du andre kort (lyd eks) som du kan teste pciporten(e) for å se om de fungerer? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 har du installer nvidia firewall greia? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har du sjekket i enhetsbehandling om du har noen konflikter pga det nye grafikkortet? Jeg ville plukket det ut og testet med det gamle en gang for å være sikker. Hva med drivere til motherboardet, er de lagt inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå