EinarEriksen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 BMW har lansert noe nytt, som ingen vet hva er. Her ser du bildene og videoene. Les mer Lenke til kommentar
Mo-BIL-Con Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vet ikke hva det er, men jeg vet at jeg har utrolig lyst på Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 kansje bmw følger i nokia`s fotspor fra og lage biler til mobiler mens nokia lagde bildekk Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 BMW skal i hvert fall ha for at de kan å designe ting så det ser pent ut, enten det er medieavspillerdingsmedinnebygdCDspillerogkameraellerprojektor, eller biler I <3 it Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Stilig. Virker som en lur måte å skape blest om noe. Nå vi "alle" prate om hva det kan være, og det vil sikkert være god reklame for dem. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 kansje bmw følger i nokia`s fotspor fra og lage biler til mobiler mens nokia lagde bildekk 7632878[/snapback] når lagde nokia bildekk? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 pokker om jeg veit, kan være noen tenker nokian men jeg banner på at nokia har laget gummistøvler Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) ja nokia lager både gummistøvler og bildekk noe jeg er helt sikker på:cool:fattern har nokia dekk på bilen Endret 3. januar 2007 av carnerd Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ja nokia lager både gummistøvler og bildekk noe jeg er helt sikker på:cool:fattern har nokia dekk på bilen 7634939[/snapback] Og du er bombesikker på at det ikke er plasert en "N" bak "Nokia"? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Sent på 1800-tallet var Nokia kjent for å lage papir. Ved århundreskiftet gikk Nokia over til gummi under navnet "Finnish Rubber Works". Den finske produsenten laget i denne tiden alt fra støvler til bildekk. Gummi ble også mye brukt i elektronikk. Årstallet var 1985 da Nokia lanserte sin nye mobiltelefon Mobira Talkman. Da var Nokia fremdeles best kjent for sin gummiproduksjon, selv om telekommunikasjon var på vei inn i høysetet. Og her er hele historien: http://www.nokia.no/about/companyinformati...ry_overview.php Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) det hvar det jeg sa de lager både dekk og gummistøvler Endret 3. januar 2007 av carnerd Lenke til kommentar
warpig Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://www.nokia.no/about/companyinformati...ry_overview.php 7635029[/snapback] Og litt mer utfyllende her, tror jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Oversett "posjektor" til "projektor". Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hmmm ikke godt å si hva det er. Forekssempel Ericsson lager jo også kabler, men det er ikke selve telefon merket, tror jeg. Spennende design. Lenke til kommentar
Lyot Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Og Samsung lager gravemaskiner... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Spennende. Gleder meg til vi får vite hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg