Pysj Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det actionfylte ekteskapet til Mr. og Mr. Smith går fra filmlerretet til TV-skjermen. Les mer Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Tar jeg ikke feil så er ikke dette første gangen paret har vært på Tv'en. http://www.imdb.com/title/tt0115277/ Så alle episodene av den korte serien når jeg var liten. Blir artig å se hva de kan få ut av konseptet nå. Endret 3. januar 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Stemmer bra det; dette er ikke noe nytt -- det var jo en TV-serie før det ble film -- og nå blir det TV-serie igjen. Er det ikke resirkulering Hollywood er best kjent for da? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Husker den gamle ja - den gikk på TVN eller noe, ikke sant? Begge skuespillerene var tålelig kjente fra før av, og det var vel heller ikke noen lavbudsjettsgreie. Nå var jeg yngre når jeg så denne, så det er mulig det farger inntrykket jeg hadde av den, men likevel. Selve filmen var overstylet og var mer en stiløvelse i hvor kule hovedpersonene var enn en actionfilm som sådan. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan jo bli artig dette. Doug Liman regisserte også filmen, samt The Bourne Identity, så han gjør nok en god jobb. Mer spent på hvem som skal skrive dette her. Simon Kinberg skal vistnok skrive piloten. Han skrev også filmen og skrev også på X-Men The Last Stand manuset. Så det lover jo bra. Det at han skrev manuset til xXx: State of the Union lover dog ikke så bra Blir spennende å se hvordan pilotepisoden blir mottatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg