saluttknall Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei alle sammen! Nå skal vi ha en diskusjon rundt Øystein sundes fantastiske kule show. Hvilke sanger er best? Svar: kjekt å ha, Barkebilleboogie, Snøfreseren, Det æ'ke lett å væra kul, Gammal amazon og et par til. De tåpeligste og mest losersangene hans: bleieskiftarbeider, Johan e kåt, rompa de er sor, bokreol (parodi på elvis Peresleys sang king creole) og den yderst tåpelige sangene Det året det var så bratt og pendleren. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Han har noen artige tekster, er rå på gitar, men faller ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan du lage bedre førsteposter i disse trådene dine, trådstarter? Nå skriver du bare svada og tråden dør etter 7 poster. Lag heller en albumguide om en artist enn å lage 10 dårlige tråder om 10 forskjellige artister. Slik du holder på nå så grenser det til spam Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Han har noen artige tekster, er rå på gitar, men faller ikke helt i smak hos meg. 7632555[/snapback] Støttes. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Utrolig dyktig gitarist! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Emnetittel og innlegg bør og skal tenkes godt igjennom før man poster. Begge deler bør invitere til diskusjon - noe emnetittelen ikke gjør nå. Det er heller ikke nødvendig å bruke uendelig mange å'er i ordet "rå". Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei alle sammen! Nå skal vi ha en diskusjon rundt Øystein sundes fantastiske kule show. Hvilke sanger er best? Svar: kjekt å ha, Barkebilleboogie, Snøfreseren, Det æ'ke lett å væra kul, Gammal amazon og et par til. De tåpeligste og mest losersangene hans: bleieskiftarbeider, Johan e kåt, rompa de er sor, bokreol (parodi på elvis Peresleys sang king creole) og den yderst tåpelige sangene Det året det var så bratt og pendleren. 7632328[/snapback] Øystein Sunde er knall! Forøvrig er jeg uenig i kategoriseringen din av låtene hans. Jeg ville ha plassert stort sett alle du betegner som tåpelige foran de andre. "losersangene" var et særdeles modent ord. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, Øystein Sunde er bra og morsom...! Men er heller ikke helt enig i hvem som er "losersang" eller ikke... Synes f.eks. både "Bokreol" (trodde da den var med Vazelina! hmm...?) og "Pendleren" er utrolig brae! "Pendleren" er jo sykt morsom! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Stort sett alt Sunde har skrevet er veldig morsomt.Mannen er en genial gitarist og låtskriver og jeg gleder meg sykt til og se showet hans i Oslo 26 januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå