Øyvind L Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 1. juledag var en særdeles tåkete og grå dag i Haugesund, så for å se sola kjørte jeg opp på Steinsfjellet hvor det er en flott utsikt over byen. Det eneste som er synlig bortsett fra tåka, er toppen av de 205 m høye bena til verdens største oppjekkbare borerigg "Maersk Inspirer". Ble ganske fornøyd med dette bildet. Kritikk ? Lenke til kommentar
trondage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det var et utrolig tøft bilde! :-D Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fy det var fint. Ser ut som det er tatt fra fly Er fra hgsd. selv. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei! Bildet var kult! Du må ha brukt ganske kraftig tele? ... Det er jo et godt stykke fra Steinsfjellet til Risøy... Det var tøffe linjer i skyene syns jeg... Det så nesten ut som et maleri. ... og "plutselig" så dukket det opp en rigg liksom... Rart! En sommer for noen år siden kom det tåke inn over byen og jeg dro opp og tok noen lignende bilder... se her og her..., men da var jo ikke de fete "tårnene" der. Edit: Må bare se på bildet igjen.... var noe spesiellt trollsk med det... Sikker på den ikke skal til troll feltet? ... (litt tørr den da...) ..., men det var noe spesiellt med det. Bra skutt! Endret 3. januar 2007 av kiskogl Lenke til kommentar
Øyvind L Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Du må ha brukt ganske kraftig tele? ... Det er jo et godt stykke fra Steinsfjellet til Risøy... 7632627[/snapback] Brukte Sigma 70-200 f2.8 på 200 mm. Takk for fin kritikk Endret 3. januar 2007 av ing98ole Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Heisann, fint bilde. Kan minne om noe som svever inne i en sky. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå