hitokiri Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Et sikkerhetshull kan kræsje Windows-mobiler og infisere dem med hissige virus. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 windows er windows, uansett hva maskinvare det kjøres på... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg vil nå tro at andre avanserte mobil OS i dag har lignende svakheter. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Begge disse telefonene benytter en gammel versjon av Windows, og feilen rammer bare enheter som kjører Pocket PC 2003 og Windows Smartphone 2003. Jeg skjønner at det hastet for Mulliner å skryte av 'oppdagelsen' sin før det var altfor sent Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 jeg vil nå tro at andre avanserte mobil OS i dag har lignende svakheter. 7638823[/snapback] Det tror jeg å... bare at ingen gidder og skade mindre selskper som allerede jobber for å unngå ett microsoft monopol. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) De ender bare opp med å skade brukerne. Endret 4. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 De ender bare opp med å skade brukerne. 7638984[/snapback] Ja, og de tenker ikke over hvor mange det kan være... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er jo en kjent sak at den eneste grunnen til at det nesten utelukkende finnes virus for Windows (i PC-verdenen i hvert fall), er fordi det er det som har den definitivt høyeste brukerandelen. I tillegg er det vel ikke like lett å lage virus til for eksempel Linux, med alle de forskjellige distroene (vet ikke hvor lik de er i kjernen, og om virus går så dypt). Virus for Symbian fins, og flere Symbian-telefoner blir vel levert med antivirusprogram? Det ble i hvert fall Windowstelefonen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg