HellandB Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hello! Skal kjøpe ny mobil motorola z3, og jeg finner ikke mobilen noen plass med djuice magnum (som jeg har fra før). Er det noen abenomenter som ligner på dette? Det har virket perfekt for meg ettersom jeg sender ca 100 sms i måneden og ringer lite... Lenke til kommentar
I:H Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Alle Telenor forhandlere som har Motorola Z3 inne har mulighet til å selge denne med Djuice Magnum. Dersom det ikke står noe på prislappen så ville jeg spurt betjeningen om pris med Djuice Magnum. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) På prislappene står ofte prisene med de abonement som gir mest provisjon og dermed lavest pris på telefonen. Lav pris får kunder til å kjøpe. Men de fleste forhandlere har en prisliste utenom på alle andre abb da man f.eks har 4 tele 2 abb, 13 telenor abb og 4 netcom abb man også skal prise telefonen med. (nesten alle disse ca 21 abb gir forskjellig provisjon og derfor forskjellig utsalgspris. For å gjøre det enda vanskligere for forhandler og kunde og ha oversikt over prisene finnes det også låste varianter av de fleste telefoner også, noe som igjen fører til en annen pris enn om du kjøper en ulåst en. Altså i verstefall 21*4 (NC låst, TN låst, T2 låst og ulåst)= 84 priskombinasjoner på en mobil Endret 5. januar 2007 av glosi Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 haha:D ahh i see! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå