w0d00 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Heisann! Har et "lite" problem. Har spillt Rainbow Six noen dager live med en kammerat. Har invitert og joinet hans server mange ganger og omvent. Men igår fikk vi verken chattet eller spillt sammen. Vi kjekket begge netverk settings og fant ut at min NAT står på Moderate og hans på Critical.. Kan dette ha noe å si?? Eller er det noen som vet hva dette kan være? En annen rar ting er hvis vi begge joiner en annen server, så hører vi alle andre og kan snakke til dem, men vi verken hører eller kan snakke med hverandre jeg og min kammerat... ? Endret 3. januar 2007 av w0d00 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis dere er på motsatt lag når dere spiller, kan dere kun høre hverandre når dere er i nærheten av hverandre. Om dere spiller coop eller er på samme lag mot andre, kan dere høre hverandre hele tiden. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Problemet er at vi ikke får chattat utenfor spill heller. Joining chat, men så blir den bare borte... Ingen andre som har hatt dette problemet før?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå