TST Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 En helt vanlig dag går Eike Kushc nedover gata, bare for å bli knivstukket og sendt til det hinsidige. Det er ikke enkelt, for han får ikke lov til å hvile i fred med det første heller. Han får en ny sjanse. En ny sjanse og en tidsmaskin. Dette er grunntankene i spillet fra utviklerne av Silent Hill. Et nytt forsøk på å gjennomføre det kanskje vanskeligste konseptet noensinne. Les hele omtalen Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Leste på forsida, klikka på linken, leste to linjer og innså at det var på nynorsk! Nei takk, det klarer jeg ikke presse meg sjøl til å gidde å lese. Bra måte dere lurte meg på med å skrive bokmål på forsiden:P Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Dere hadde nok ventet kommentarer på dette, here goes :wink: Jeg skjønner det er begynt å bli "inn" å bruke utdødde språk på internett. Beklager, det er hverken morsomt eller underholdende å lese landsmål *riste på hodet*. Jeg er ikke en østlending som fikk stryk i "landsmål" og er sinna, jeg bare synes det er tåpelig å lese nynorsk, hvertfall konservativ nynorsk! =P Anywho, for meg er det kun to språk i Norge, det er bokmål og nynorsk, der nynorsk betyr engelsk! :wink: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 jepp spilt det på pc,spenende spill men er enig det er kjedelig å spille gjenom alle sluttene. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 ingenting gale med nynorsk, berre bra at gamer.no tek sjangsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg