augulv Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei jeg er ganske glad i musikken til Fat Joe. Rykter på You tube sier at han er død og noen sier at han ikke er død. Vet du noe om dette så hadde jeg satt stor pris på om du svarte ! Takk og godt nytt år! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 vel, Wikipedia pleier å være veldig raskt oppdatert og det står ikke noe der . . . Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Seff er han død, bare se her: Lenke til kommentar
augulv Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Seff er han død, bare se her: 7632611[/snapback] :!: Men serri er han dau? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekket på wiki, hjemmesiden hans, og myspace siden hans. Ingen av stedene stod det noe om det. Kom også over andre forum hvor det var folk som hadde hørt rykter om at han var død, men heller ikke her ble det bekreftet. Så jeg tviler sterkt. Lenke til kommentar
augulv Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekket på wiki, hjemmesiden hans, og myspace siden hans. Ingen av stedene stod det noe om det. Kom også over andre forum hvor det var folk som hadde hørt rykter om at han var død, men heller ikke her ble det bekreftet. Så jeg tviler sterkt. 7632692[/snapback] Ok! Takk for svar men hadde vært tøft om Fat joe selv kunne bekrefte Ryktene på hjemmesiden hans! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal han bekrefte ryktene om at han er død? Fat Joe lever nok i beste velgående han, hadde nok vært blussa opp mer hvis han hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tror man hadde visst det hvis han var død. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hadde ikke gjort meg noe hvis han døde. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Han er tydeligvis ikke død og da stenger vi denne tråden. Hvis det skulle vise seg at an allikevel har mistet livet, kan tråden til nøds åpnes igjen hvis ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg