sun360 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg sitter her og har runna GTA3.Så fant jeg ut at man kunne importere nye biler til spillet!! Ok, suppert det, men hvordan i f gjør man det?? Jeg har nedlasta et par "biler" og en IMG tool, og nå sitter jeg her og har ikke den minste ideen på hva jeg skal gjøre!! Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Jeg har prøvd gta forumet, men det ser ut til å være nede nå for tiden! Mange takk på forhånd! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-24 16:55 ] Lenke til kommentar
cow Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 sjekk på http://www.gta3.net bare last ned en bil å les readme fila. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Synd den er på tysk bare.. :sad: Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har nedlasta et par biler, men readme fila sa inget spes. !!!!! (om installasjonen!!) I tillegg så er alt sammen på tysk , og tysken min er LANGT i fra god!!! Lenke til kommentar
cow Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 last ned Lamborghini Murcielago feks, så leser du readme fila som er på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå