ZyberZone Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal ha en ny telefon, med abn (Netcom Active talk). Det viktigste er at denne skal støtte push-mail via exchange. (God batterilevetid er også ganske viktigt ). Hva slags valg har jeg da? Er det noen andre telefoner enn Windows-mobile som støtter dette? SE? Nokia? Hvilke modeller? Takk Lenke til kommentar
3121 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil anbefale mdeg HTC S620. Liten og grei med bra batterikapasitet:) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Ser at W850i støtter pushmail, men støtter den pushmail via exchange? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Har vært i kontakt med Nokia nå, og iflg en Nokia-butikk, støtter E60, E61 og E70 pushmail via exchange. Så, da vet dere det... Spm er om noen av SE sine telefoner støtter dette? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil anbefale mdeg HTC S620. Liten og grei med bra batterikapasitet:) 7631920[/snapback] Den kan jeg også anbefale! Hvis du da ikke vil ha storebroren HTC TyTN. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe, eneste negative med disse Windows Mobilene er at jeg ikke får de noe særlig billigere med Active Talk abn.. Også størrelsen den.. Men, S620 ser ut til å være 'normal' Vanskelig dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå