Gå til innhold

MSN logger av men ser ut som er online

bushdevil

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med å holde MSN online i mer enn en time. Vet ikke hva det skyldes, men den logger av fordi om det ser ut som om den er online. Jeg ser ikke at den er offline før jeg prøver å sende melding til noen eller skifte status.

Jeg har Telenor ADSL 704, og sitter bak en router av typen D-link dl-804. Noen som vet hva som er galt.

Når det gjelder MSN versjon har jeg hatt samme problem med alle, inkludert den nye 5.0. Jeg har tatt vekk haken "Vis meg som borte når jeg har vært inaktiv i x antall minutter".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet noen ganger, men det skjer ikke nødvendigvis etter en time slik som i ditt tilfelle. Har også Telenor ADSL. Men kjenne andre (med Bluecom) som også har det problemet. Virker som det er noe gale med msn, altså at den ikke merker at en blir koblet av, men forsetter å viser "gammel" status helt til noe skjer. Rett meg hvis jeg er på villspor her!

Lenke til kommentar

Tror problemet kan være ruteren din som restarter, sitter med samme problemet selv akkurat nå med en D-link 614+.. MSN kobler seg av hver gang ruteren kutter linja i noen sekunder og MSN Messengeren kobler seg ikke på igjen før det har gått noen minutter..

D-link har fått mye klager på dette, ihverfall når det gjelder ruteren min.. jeg vil anbefale deg å endre firmware (ikke nødvendigvis til den nyeste) og se om det hjelper. Har nettopp installert en gamlere firmware på ruteren min og håper inderlig problemet gir seg..

BEskrivelsen av problemet ditt er litt for tynn til at jeg er sikker på at dette er feilen, men det kan jo hende... Jeg kan ikke fatte at D-link får så bra i tester når de ikke klarer å rette dette problemet.

Lenke til kommentar

hmm Jeg kan desverre ikke hjelpe med akkurat det oprinnelige spørsmålet men .....

Hvordan får man denne MSN messenger til å ikke logge seg på hver gang man opner Outlook , litt tregt nå Outlook er satt til å hente mail hvert 15 minutt og man må lukke denne dritten hele tiden . Eneste grunnen til at jeg installerte den var en kompis som nekter å bruke mIRC , ehh i hans tilfelle snak for mac da men ......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...