bushdevil Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Jeg har store problemer med å holde MSN online i mer enn en time. Vet ikke hva det skyldes, men den logger av fordi om det ser ut som om den er online. Jeg ser ikke at den er offline før jeg prøver å sende melding til noen eller skifte status. Jeg har Telenor ADSL 704, og sitter bak en router av typen D-link dl-804. Noen som vet hva som er galt. Når det gjelder MSN versjon har jeg hatt samme problem med alle, inkludert den nye 5.0. Jeg har tatt vekk haken "Vis meg som borte når jeg har vært inaktiv i x antall minutter". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 er omvendt sjå meg :sad: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har samme problemet noen ganger, men det skjer ikke nødvendigvis etter en time slik som i ditt tilfelle. Har også Telenor ADSL. Men kjenne andre (med Bluecom) som også har det problemet. Virker som det er noe gale med msn, altså at den ikke merker at en blir koblet av, men forsetter å viser "gammel" status helt til noe skjer. Rett meg hvis jeg er på villspor her! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Akkuratt det samme har skjedd med meg veldig ofte. Har ikke skjedd på 1 mnd nå. Før skjedde det ofte 5-6 ganger dagelig Lenke til kommentar
jossa Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 eskil.... akkuratt samme hær... snodig ... kan dette være noe me msn sine servere...? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Logges aldri av jeg. Hater forresten den nyeste msn-messengeren. Det er masse drittreklame som ødelegger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 bare gå inn på instillingene på den nye msn`en du så kan du slå av "reklamen" din. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Må være MSN-serverne som sliter og ikke klientene. Har samme "problem" i AMSN som er en Linux-klient. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Tror problemet kan være ruteren din som restarter, sitter med samme problemet selv akkurat nå med en D-link 614+.. MSN kobler seg av hver gang ruteren kutter linja i noen sekunder og MSN Messengeren kobler seg ikke på igjen før det har gått noen minutter.. D-link har fått mye klager på dette, ihverfall når det gjelder ruteren min.. jeg vil anbefale deg å endre firmware (ikke nødvendigvis til den nyeste) og se om det hjelper. Har nettopp installert en gamlere firmware på ruteren min og håper inderlig problemet gir seg.. BEskrivelsen av problemet ditt er litt for tynn til at jeg er sikker på at dette er feilen, men det kan jo hende... Jeg kan ikke fatte at D-link får så bra i tester når de ikke klarer å rette dette problemet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har også samme problemet, og lurer på om det er routeren, en Unex NexIP ISO50i... Dette er en bredbåndsrouter med ISDN backup, og siden jeg ikke enda har bredbånd kobler ISDN biten ned rett som det er om den ikke ser aktivitet. Da blir MSN hengende... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Men det skjer jo med oss stakkarar uten router og! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hmmmm.... Det kan jo selvsagt også bare være et nytt Microsoft problem.... Har selv MSN 4.7 og det skjer hele tiden... Kanskje de bare har begynt å f**** opp gratistjenesten for at vi skal kjøpe neste versjon? :smile: Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hmm Jeg kan desverre ikke hjelpe med akkurat det oprinnelige spørsmålet men ..... Hvordan får man denne MSN messenger til å ikke logge seg på hver gang man opner Outlook , litt tregt nå Outlook er satt til å hente mail hvert 15 minutt og man må lukke denne dritten hele tiden . Eneste grunnen til at jeg installerte den var en kompis som nekter å bruke mIRC , ehh i hans tilfelle snak for mac da men ...... Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Kan vel omtrent bare gi opp å finne ut av det problemet da. Det merkelige er at det er ingen kompiser som sliter med det samme problemet. I enkelte tilfeller kan den faktiskt koble av mens jeg snakker med noen, når ingen har sagt noe på et par minutter. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Standard er MSN satt opp til å starte hver gang du starter Windows... Dette kan endres ved på gå inn på MSN - Verktøy - Alternativer - Innstillinger.... Fjern krysset i 'Kjør dette programmet når Windows starter'... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå