abene Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er oppdaget et kritisk sikkerhetshull i QuickTime. Apple har ikke sluppet noen oppdatering som retter feilen. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 huff... Quicktime er ett iriterende program Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hele MOAB-prosjektet er rimelig tvilsomt. Helt greit at man sier fra om svakheter i OSet, men når man legger ved fungerende utnyttelse av de i samme slengen er det nokså spekulativt. Endret 3. januar 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg må si meg enig i at quicktime er plagsomt. Kan man få tak i iTunes uten quicktime? Trenger det ubrukelige programmet for å laste inn musikk på iPod Nano. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Man får QT uten iTunes men ikke omvendt. Hvorfor? jo fordi iTunes er avhengig av QT for å fungere som det skal. Å kalle iTunes ubrukelig er vel å ta litt hardt i, slik jeg ser det er det det eneste brukbare musikk programmet som er i dag. Det finnes andre programer man kan kjøre musikk over til ipod fra også, vist man absolutt ikke vil ha iTunes. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg sverger selv til QuickTime Alternative, så jeg kan se på .mov filer uten alt nag. Forsåvidt holder jeg meg langt unna iTunes også... Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvilke program kan jeg bruke istedenfor iTunes? Det sinker PC'en og får stadig bugs, som gjør at programmet må restartes. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvilke program kan jeg bruke istedenfor iTunes? Det sinker PC'en og får stadig bugs, som gjør at programmet må restartes. 7632167[/snapback] Når jeg hadde Ipod Nano brukte jeg Winamp med ml_ipod-plugin. Fungerte glimrende Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Takker, skal sjekke ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hvorfor kjøpe en mobil til tusen kroner, ett kamra til tusen kroner og en ipod til tusen kroner når man får alt i ett på mobilen for 3000kr? Sjønner meg heller ikke på folk som må ha dyr telefon med mp3 spiller og ipod. Endret 3. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hele MOAB-prosjektet er rimelig tvilsomt. Helt greit at man sier fra om svakheter i OSet, men når man legger ved fungerende utnyttelse av de i samme slengen er det nokså spekulativt. 7631740[/snapback] Det kan jo være med å hjelpe til at Apple får ut en patch så fort som overhodet mulig. Men jeg er enig i at det også kan være spekulativt. Hvorfor kjøpe en mobil til tusen kroner, ett kamra til tusen kroner og en ipod til tusen kroner når man får alt i ett på mobilen for 3000kr?Sjønner meg heller ikke på folk som må ha dyr telefon med mp3 spiller og ipod. 7632740[/snapback] Slik det er i dag får man ikke like gode funksjoner når de er integrert i mobilen. Dagens kompaktkameraer er bedre enn de beste mobilkameraene, og MP3-spillerne i mobilene klarer ikke helt å hamle opp med dedikerte MP3-spillere når det gjelder lydkvalitet og kapasitet. Men om noen år, når utviklingen har kommet enda lengre, er det nok alt-i-ett mobilløsninger som regjerer. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 For min egen del så er det at nano er passe liten til å trene med. Mobilen blir for klossete. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Programmet "ephpod" er forøvrig også et bra alternativ til iTunes (bare søk etter det i google). Lenke til kommentar
G Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Tror jeg skal avinstallere QuickTime inntil plasterlapp foreligger da. Det er jo dumt at sårbarheten blir røpet så hurtig. Er Apple generellt blandt de tregere softwareselskapene til å komme med plasterlapper, og er det noen som vet noe om oppdageren ga Apple noen sjanse til å se på feilen med QuickTime før de slo på stortromma? EDIT: Det har gått noen dager allerede nå. I dag er det 12 dager uten noen plasterlapp. Versjonsnummer er det samme som før hos www.apple.com Endret 15. januar 2007 av G Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Bra det finnes gode alternativer til quicktime, har aldri vært noen fan av programmet, og vil neppe noensinne bli det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå