Gå til innhold

Nytt QuickTime-hull oppdaget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får QT uten iTunes men ikke omvendt.

Hvorfor? jo fordi iTunes er avhengig av QT for å fungere som det skal.

Å kalle iTunes ubrukelig er vel å ta litt hardt i, slik jeg ser det er det det eneste brukbare musikk programmet som er i dag.

Det finnes andre programer man kan kjøre musikk over til ipod fra også, vist man absolutt ikke vil ha iTunes.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe en mobil til tusen kroner, ett kamra til tusen kroner og en ipod til tusen kroner når man får alt i ett på mobilen for 3000kr?

Sjønner meg heller ikke på folk som må ha dyr telefon med mp3 spiller og ipod.

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Hele MOAB-prosjektet er rimelig tvilsomt. Helt greit at man sier fra om svakheter i OSet, men når man legger ved fungerende utnyttelse av de i samme slengen er det nokså spekulativt.

7631740[/snapback]

Det kan jo være med å hjelpe til at Apple får ut en patch så fort som overhodet mulig. Men jeg er enig i at det også kan være spekulativt.

Hvorfor kjøpe en mobil til tusen kroner, ett kamra til tusen kroner og en ipod til tusen kroner når man får alt i ett på mobilen for 3000kr?

Sjønner meg heller ikke på folk som må ha dyr telefon med mp3 spiller og ipod.

7632740[/snapback]

Slik det er i dag får man ikke like gode funksjoner når de er integrert i mobilen. Dagens kompaktkameraer er bedre enn de beste mobilkameraene, og MP3-spillerne i mobilene klarer ikke helt å hamle opp med dedikerte MP3-spillere når det gjelder lydkvalitet og kapasitet.

Men om noen år, når utviklingen har kommet enda lengre, er det nok alt-i-ett mobilløsninger som regjerer.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal avinstallere QuickTime inntil plasterlapp foreligger da. Det er jo dumt at sårbarheten blir røpet så hurtig. Er Apple generellt blandt de tregere softwareselskapene til å komme med plasterlapper, og er det noen som vet noe om oppdageren ga Apple noen sjanse til å se på feilen med QuickTime før de slo på stortromma?

EDIT: Det har gått noen dager allerede nå. I dag er det 12 dager uten noen plasterlapp. Versjonsnummer er det samme som før hos www.apple.com

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...