Gå til innhold

Årets spill kåring i dagbladet. Zelda TP igjen.


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Nå har folk fått lov til å stemme på dagbladet.no og Zelda TP stikker av med seieren igjen.

 

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/02/487603.html

 

 

Beste spill uavhengig av kategori :

 

1. «The Legend of Zelda: Twilight Princess»

2. «Gears of War»

3. «The Elder Scrolls IV: Oblivion»

4. «Guitar Hero»

5. «Football Manager 2007»

6. «Battlefield 2142»

7. «New Super Mario Bros.»

8. «Company of Heroes»

9. «Neverwinter Nights 2»

10. «Shadow of the Colossus»

 

 

Er det endelig bevist at rå power og grafikk ikke er alt..? jeg håper det :o)

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må legge til Top ti bilspill også :

 

1. «Need For Speed Carbon»

2. «Burnout Revenge» (Xbox 360)

3. «Trackmania: Nations»

4. «Test Drive Unlimited»

5. «GTR 2»

6. «FlatOut 2»

7. «TOCA Race Driver 3»

8. «Ridge Racer 6»

9. «MotoGP '06»

10. «Tourist Trophy»

 

Ganske artig at avstemning blant folk flest gir NFS carbon seieren.. som her ble gitt 4/10 og som veldig mange her synes var veldig fortjent. Folket har talt sier jeg bare :p

Lenke til kommentar

Wii sport er grafisk sett et middelmådig spill, men så har jo ikke Wii sports vært om grafikk heller. Tror nok Wii sport hadde vunnet selv om det hadde kommet ut tidligere i år, på lik linje som jeg tror Zelda TP ville vunnet om det hadde kommet tidligere i år. Det at de satser på et marked som ikke kun består av hardcore gamere, er noe jeg tror mange glemmer. Wii sports har tiltrukket seg kundegrupper fra 8 til 90 år, det er et vanvittig span som ingen andre spill har. Derfor tror jeg at det hadde vunnet om det så hadde kommet ut tidligere i år.

Lenke til kommentar

Det er mulig du har rett Bear^, at Wii Sports hadde vunnet den konkurransen uansett. Selv er jeg litt i tvil, derimot er jeg sikker på at Zelda hadde vunnet like mange avstemminger om det hadde kommet tidlig på året.

 

I grunn hadde det vært litt artig å tatt med spill som Zelda TP og Wii Sports i kåringen av årets spill osv. neste år, for å se hvordan ting hadde resultert seg da. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Need for Speed serien har glidd helt ut fra det som det egentlig handlet om, ikke pynte juletrær.. har ikke mer respekt for EA lenger. Synes egentlig også PGR3 skulle vært med på den lista

7632799[/snapback]

PGR3 er fra 2005.
Lenke til kommentar
Need for Speed serien har glidd helt ut fra det som det egentlig handlet om, ikke pynte juletrær.. har ikke mer respekt for EA lenger. Synes egentlig også PGR3 skulle vært med på den lista

7632799[/snapback]

PGR3 er fra 2005.

7635162[/snapback]

 

Ja det er det vel! glemte at Xbox 360 er over ett år gammal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...