theRINCEWIND Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei. Da tilbygget er ferdig har jeg endelig fått et rom til hjemmekino/musikk. Problemet er at jeg er veldig i tvil om hva jeg skal kjøpe av høytalere. Jeg skal ha forsterker, en center, to front (gulv), to bak (stativ) og en sub. Jeg har sett på en haug av forskjellige modeller, men jeg har bestemt meg for å gå for noe i prisklassen 10-15000. Innenfor dette synes jeg at DALI imponerte med concept serien. Kan dere anbefale noe? Systemet skal brukes mest til musikk, både cd og dvd, og jeg vil at det skal være en opplevelse hver gang. Pinglete, skrikende lyd vil jeg ikke ha noe av. Noen som har erfaring med høytalere fra DALI? Noen som vet om noen gode pakketilbud? Takker for alle gode svar Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stikk på hificenter kjeden og be om en pakkepris på QLN Artech 6, 5c og 5s + Velodyne CHT10R sub. Evt Artech 8 som front hvis du vil ha mere guffe. Billigere og bedre enn dali sin concept serie. Anbefaler deg å ta en lytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå