Gå til innhold

Windos Vista Busniess N og Media Player 11

Anbefalte innlegg

Har installert Windows Vista Buisness N. Men jeg finner ut at media player 11 ikke er installert, på nettsia til mediaplayer 11 får jeg besjked om at oset mitt ikke er støttet når jeg prøver å laste ned...

What to do?

Neitakk til alle innlegg om å installere Winamp eller lignede, det er ikke det som er poenget her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har installert Windows Vista Buisness N. Men jeg finner ut at media player 11 ikke er installert, på nettsia til mediaplayer 11 får jeg besjked om at oset mitt ikke er støttet når jeg prøver å laste ned...

What to do?

Neitakk til alle innlegg om å installere Winamp eller lignede, det er ikke det som er poenget her.

7631475[/snapback]

Mulig M$ har satt begrensninger på dette pga versjonen av Vista du kjører ?

Ikke sikkert det SKAL gå ?! Har du sjekket hos M$?

Mulig brukerstøtte hos dem er det beste for å få svar på dette !

Lenke til kommentar

Men jeg ønsker jo å bruke WMP FFS!

Hvorfor får jeg da versjon om at det ikke er støttet?...

EDIT: Det er ikke meningen å være uhøflig, jeg er bare frustrert over detta...

EDIT2: Nevermind, kasta N versjonen og installerte amerikaversjonen. Funker som en drøm :dribble:

Endret av ze5400
Lenke til kommentar
Mulig M$ har satt begrensninger på dette pga versjonen av Vista du kjører ?

Ikke sikkert det SKAL gå ?! Har du sjekket hos M$?

Mulig brukerstøtte hos dem er det beste for å få svar på dette !

7631484[/snapback]

Hvem er M$ ?? Aldri hørt om dem. Tror heller ikke de leverer Windows ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor har du installert N versjonen? Norge er ikke medlem av EU og vi får derfor lov til å bruke den vanlige Vista versjonen. (Tror jeg)

-C-

7643479[/snapback]

Sløvhet :p

Huska å ha lest noe om N, men jeg huska ikke om det var positivt eller negativt :p

Så jeg tok en råsjangs :p

Uansett, skal kjøpe Vista Ultimate når det kommer, så har ikke dårlig samvittighet for å kjøre pirataktivert nå...

Lenke til kommentar
Kommer ikke vista om et par uker? Da trenger du jo ikke kjøre aktivert i det heletatt... Legg inn som Ultimate uten nøkkel. Ingen problem... Har vel 30 dager... (Eller var det bare 14?)

-C-

7645485[/snapback]

Joda, har prøvd ultimate i lengre tid, men da det gikk ut etter 30 dager, så ville jeg prøve en annen versjon. :)

Men jeg kommer nok til å kjøpe Ultimate, pga. Media Center. Hvis ATI ser til å lage drivere til mitt 9800 AIW ihvertfall...

Lenke til kommentar

Har samme problem her også, mente å høre snakk om at det skulle slippes en installfil til wmp.. Men uten dette så er det vanskelig å finne drivere til wmp9 osv.. Prøvde å laste ned flere spillere og driverpakker, men akk nei. Så back to xp.. Så denne buisness N versjonen er for europa og lovene våre her.. så hvis noen har funnet noe ut om dette så kom gjerne med det! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...