Gå til innhold

World of Warcrafts mest irriterende quest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

7632935[/snapback]

Du vet at du får flest av å pickpockete dem..?

Lenke til kommentar
Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

7632935[/snapback]

Du vet at du får flest av å pickpockete dem..?

7637108[/snapback]

Får man flere? Visste at man kunne få når man pickpockete dem, men jeg fikk ikke særlig mange når jeg gjorde det :dontgetit:

 

Uansett dritt quest :p

Lenke til kommentar
Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

7632935[/snapback]

 

du må jo pickpokete de før du dreper de da*:p

Lenke til kommentar
Warrior lvl 50 questet var kos og, først drepe 6 mobs (tror jeg), rare mobs som hadde samme spawn som andre så jeg måtte slakte alt mulig jeg så, også drepe 100 mobs som var ca lvl 55, og inni hulen var det lvl 60 elites, _veldig_ kjekk quest.

7636401[/snapback]

 

wtf hvilket quest er det du babler om? lvl 50 questet er jo simpelt :p

dreper bare noen hellboar mens du gjør potions questet og så inn i ei hule med lvl 52-54 mobs og var ikke 100mobs akkurat da:P eller var en del men ikke så mange og de elitene måtte du jo ikke gå nærme da:P

Lenke til kommentar

Den mest irriterende questen må vel være (som nevnt tidligere) Deep ocean, vast sea.

 

Eller for å si det mer generelt - Alle quests som gjøres i sunkne skip. De undead-fylte skipene i Wetlands kan jeg også nevne.

 

Jeg elsker lange quest lines så Onyxia chain synes jeg egentlig var helt grei... dog jeg har ikke prøvd horde-chainen. Gleder meg veldig til å starte på CoT: Mount Hyjal-attunementen i TBC :p

Lenke til kommentar

Alle quests under vann er pes, særlig humaniods siden dem stikker av. Blir ikke bedre hvis man ikke har potions osv så man må tenke på pust også for å si det slik.

 

Ellers er jo sucubus questen til warlock no herk, for å ikke nevne paladin questen for å få Verigans Fist skikkelig pes. For dem er det bare å fyre løs "Dolly Parton - Theese Boots are made for walking".

 

EDIT: Janis Joplin elns da som har den sangen? :!:

Endret av hds
Lenke til kommentar

Noen "favoritter" fra meg, i tilfeldig rekkefølge.

* Test of Endurance - grrrr så mange mobs - og respawns

* Warlords command - hater hater LBRS max

* Div. eskorte quests

* Treant Muisek - hersens (elite) treants i Feralas.. de er vell ikke lenger elite AFAIK, men fortsatt kjipe å finne, om man ikke camper frayfeathers i en evighet.

Endret av Kenneth_S
Lenke til kommentar
Alle quests under vann er pes, særlig humaniods siden dem stikker av. Blir ikke bedre hvis man ikke har potions osv så man må tenke på pust også for å si det slik.

 

Ellers er jo sucubus questen til warlock no herk, for å ikke nevne paladin questen for å få Verigans Fist skikkelig pes. For dem er det bare å fyre løs "Dolly Parton - Theese Boots are made for walking".

7648028[/snapback]

 

 

 

Bare for å legge til så er det ikke Dolly Parton som har Theese Boots are made for walking;)

Lenke til kommentar
Alle quests under vann er pes, særlig humaniods siden dem stikker av. Blir ikke bedre hvis man ikke har potions osv så man må tenke på pust også for å si det slik.

 

Ellers er jo sucubus questen til warlock no herk, for å ikke nevne paladin questen for å få Verigans Fist skikkelig pes. For dem er det bare å fyre løs "Dolly Parton - Theese Boots are made for walking".

7648028[/snapback]

Spiller du Warlock pleier ikke quester under vann være noe problem da, ei heller humanoids som stikker av (dot dot)...

 

Men er du lur, kjører du run speed enchant på boots frem til lvl 40. Du skal tross alt løpe en del.

Lenke til kommentar
Alle quests under vann er pes, særlig humaniods siden dem stikker av. Blir ikke bedre hvis man ikke har potions osv så man må tenke på pust også for å si det slik.

 

100% enig. Specielt irriterende er Encrusted Tailfins hvor man slås mod elite murlocs under vandet :cry: Jeg opgav! De er selv så hurtige og mens ens egne bevægelser er så langsomme under vandet.

 

Jeg kan hindre dem i at stikke af når deres healthbar bliver for lav, men ikke i at svømme lidt væk og begynde med ranged attacks!

Endret av Nikitta
Lenke til kommentar

jevlig bra tråd. Det verste jeg kan komme på må være http://www.thottbot.com/?qu=8924

 

Hunting for ectoplasm, quest i T0,5 chain. Du må ha 3 forskjellige ectoplasm, som du finner på 3 forskjellige steder. Det ene stedet i WS er greit nok, men de 2 andre stedene... å fytti helvete!

Det ene er i southwind village i silithus, der mobsa du dreper kan summone en eller 2 bugs som attacker deg rett etterpå. Det andre er i eastern plaguelands hvor det er usynlige mobs som stalker rundt, i tillegg til at ectoplasm-mobsa fearer deg rett i adds noenganger. utrolig frustrerende.

 

for å toppe det hele, så varer ikke den maskinen du har med deg evig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...