Gå til innhold

World of Warcrafts mest irriterende quest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den mest irriterende questen er den som starter i Maraudon og ender opp i Sunken Temple en plass, en heller lang quest som gjør at du ender opp med trinketen "Chained Essence of Eranikus" eller noe.

Det idiotiske med denne questen er for det første at den er så lang, og at Blizzard ikke har fullført questlinja, noe som gjør at hele questlinja stopper brått og blir uforståelig/bortkasta.

7631682[/snapback]

 

Chained essence of Eranikus får du første gang du dreper Eranikus.

Simpleste questen som er.

Bare husk å gå bort til fontena etter du har drept Eranicus.

 

Tror du har tenkt på en annen quest. :)

Lenke til kommentar
Fullt klar over hvordan du gjør questen (gjorde den selv) men problemet er bare hvordan den så brått slutter.

Alt det slitet for ingenting meningsfylt, annet enn en møkkatrinket jeg like greit disenchanta.

7632108[/snapback]

 

Hm, jeg har aldri gjort noe i Maraudon som er koblet med ST. Essence of Eranikus er en 100% drop for alle som ikke har gjort trinket-questen, du trenger ikke å ha en prequest. Høyreklikk på Essence, accept questen og levér den inn 5 meter unna? Ikke særlig lang.

 

Trinketen er ikke helt råtten, grei å bruke i battlegrounds. Skaden er ikke noe voldsom, men du hindrer folk i å bandasjere og stealthe i 45 sekunder.

Lenke til kommentar
- Elixir of Suffering (Hillsbrad foothills)

7631459[/snapback]

Det der er det mest kjedelige questet, med lavest droprate jeg har vært borti noen gang!

Enda verre var at vi var 2 stykker samtidig, så det tok ganske lang tid før begge fikk det vi trengte.

 

Ble vel ikke så mye lettere for horden som gjorde det questet på Frostmane etter at jeg gikk tilbake til Night Elfen min^^

 

 

Edit: Rogue questet, The Manor, Ravenholdt var ganske kjip da.

Og etter at jeg ble ferdig med å bli Friendly med Ravenholdt, ble det bare stopp(!!)

Ikke no mer info om hva jeg skulle gjøre, ikke noe i quest loggen en gang.

Endret av Veta
Lenke til kommentar

Husker jeg hadde en quest i Auberdine hvor jeg måtte løpe ned til en utpost i Ashenvale, fram og tilbake. Laaaaang avstand og ikke noe mount. Mildt sagt irriterende..

 

Også hadde jeg en quest på level 40 eller noe hvor jeg måtte hente 4 av den tingen, 8 av den.. osv osv, og det var få av disse mobsene det droppa fra, og de lå selvfølgelig veldig spredt. Tanaris, Barrens, Stonetalon eller noe slikt. Sånne quests bare lar jeg ligge.

Lenke til kommentar
Elixir of Suffering hva er så gale med det da? Er jo null problem å fullføre.

7632089[/snapback]

utennavndd4.jpg

 

'nøff said.

7632107[/snapback]

Så må du huske at thottbot tar med alle av den mobben som er drept, uavhengig om du har questet eller ikke. Så drop rate blir mye lavere på thottbot enn hva den i realiteten er.

 

Er jo bare fint med slike quests, enkel måte å grinde opp på, i tillegg til at du får levert inn et quest etterpå :)

Lenke til kommentar
Elixir of Suffering hva er så gale med det da? Er jo null problem å fullføre.

7632089[/snapback]

 

'nøff said.

7632107[/snapback]

 

ååå? såpass. Var ganske heldig jeg da. Droppet jo nesten med engang med meg :p

7632278[/snapback]

og den stemmer ikke...

Grunnen til at den er så lav er fordi folk har drept de edderkoppene UTEN å være på questet, og da registreres det en kill uten drop. Noe som fører til at prosenten blir lavere...

Lenke til kommentar
onyxia chain på horde siden

 

så den questen da druid horde skal ha den svømme tingen, huska den var lang å springe osv, :(

7631992[/snapback]

 

 

Hord onyxia chain er kos i forhold til alliance (har gjordt begge)

7632126[/snapback]

 

Jeg mener det motsatte.

Alliance lettere å fullføre enn Horde.

Lettere å få en gruppe til BRD enn grupper til å reise rundt hele Azeroth for å drepe drager.

Horde Onyxia questen krever mye mer tid enn for Alliance.

 

Husker enda. "Omg no dont need to go to Tanaris, ive killed that dragon. Need only Winterspring"

Letingen etter Rexxar.

Med mere.

 

For Alliance behøver du kun bevege deg rundt i Blackrock (BRD og UBRS)

Så en tur til Winterspring. Easymode compared to Horde.

Lenke til kommentar
Elixir of Suffering hva er så gale med det da? Er jo null problem å fullføre.

7632089[/snapback]

 

'nøff said.

7632107[/snapback]

 

ååå? såpass. Var ganske heldig jeg da. Droppet jo nesten med engang med meg :p

7632278[/snapback]

og den stemmer ikke...

Grunnen til at den er så lav er fordi folk har drept de edderkoppene UTEN å være på questet, og da registreres det en kill uten drop. Noe som fører til at prosenten blir lavere...

7632468[/snapback]

 

Da var eg ikke så heldig alikevell da. :hrm:

Lenke til kommentar
Så; Hva mener du er det mest _irriterende_ questet?

 

Samolophange eller hvad det nu hedder. En række quests i The Barrens. Man skal ind i en mine med de der små miners som løber væk så snart deres healthbar er lidt under 50% og så har man en hel gruppe af dem, som alle også løber væk hele tiden. Bliver man så overvældet og dør må man løbe hele vejen fra The Crossroads og det er ikke kort. :thumbdown:

 

Jeg opgav og klarede mig fint uden den quest.

 

Eskortquests generelt irriterer mig så meget at jeg kategorisk undgår dem. Hvorfor skal dem man ekskortere altid være så dumme at de ikke kan finde ud af at undgå de største gruppering af fjender, og hvorfor kan de ikke bare løbe sin vej hvis det er en overvældende stor gruppe? Ikke særligt modigt, men det holder dig i live, og det er hvad vi selv gør når vi løber på en gruppe fjender som tydeligvis er for stor!

Lenke til kommentar

Onyxia chain på Horde blir min værste.

Kan også hende at det har noe med at jeg sikkert drepte dem dragene over 40 ganger hver. Kanskje derfor mye av hatet mitt til den questen.

Vi holdt på å gjøre folk klare til å raide Onyxia, så jeg hjalp mange guildies med det. Værste med det var all reisinga om man ikke hadde lock og mage med.

 

Mest irritrende jeg har prøvd på Alliance. (Horde har sikkert samme)

Drepe elite bugs i Silithus for tactical combat badges. Grøss og gru. :thumbdown:

En dag soloa jeg 120 stykker, etter det kutta jeg ut å farme badges.

Ble rett og slett for monotont og kjedelig.

Bugsa dropper heller ikke loot. (Blant dem med dårligst drop rate i spillet)

 

Ellers hater jeg quester du må drepe x antall mobs for å få y antall items til en quest. Gjør ikke slike quester om mobsa har dårlig droprate.

Lenke til kommentar

Rogue class questet på lvl 50. Det vanskelige er først og fremst den delen der du må drepe Forest Oozelings eller hva det heter. Jeg og 3 andre rogues gjorde questet og jeg brukte over 3 timer med leting av oozelings over hele Azshara. Det er vel kanskje 20 stk i hele Azshara og hver av dem har vel en 20 % sjanse for å drepe det du skal ha 10 stk av.

Enig med trådstarter om Elixir of Suffering. Det fikk meg omtrendt til å stoppe å spille på min undead priest.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...