Gå til innhold

World of Warcrafts mest irriterende quest?


Anbefalte innlegg

Jeg har utallige ganger dumpet borti quests som får deg til å tenke "Hvaffaen tenkte Blizzard på?!". Og etter første forsøk på å hente den kista som ligger i midten av den gruppa med mobs som er et halvt århundre høyere levler enn deg, ber questet om å bli abandoned. Og jeg snakker ikke om quests som er vanskelige, eller krever en viss innsikt i spillet, men de questene som irriterer deg så mye at du får lyst til å hente hagla. Så; Hva mener du er det mest _irriterende_ questet?

 

Jeg har ingen personlig favoritt, siden det finnes så utallig mange irriterende quests. Men disse questene ligger høyt på lista:

- Elixir of Suffering (Hillsbrad foothills)

- Deep ocean, Vast sea (Dette fikk meg til å rerolle horde. Noe jeg ikke angrer på)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den questen i Auberdine ser jo skikkelig bitch ut, men har alltid likt den elixir of suffering, <3 grinde quest =p

 

Mest latterlig quest må være Succubus questet som Undead warlock, da du må faktisk gå helt fra silverpine til wetlands, dvs gjennom hillsbrad og arathi, som er 21/22+ og 30+..

Lenke til kommentar

Den mest irriterende questen er den som starter i Maraudon og ender opp i Sunken Temple en plass, en heller lang quest som gjør at du ender opp med trinketen "Chained Essence of Eranikus" eller noe.

Det idiotiske med denne questen er for det første at den er så lang, og at Blizzard ikke har fullført questlinja, noe som gjør at hele questlinja stopper brått og blir uforståelig/bortkasta.

Lenke til kommentar

Med Maxwells absolutt morsomme historier? Gi dere, den er bare gøyal.

 

For å snu tråden, så er det to ting som har vært positive i det siste (før level 60, eller level 60)

 

- Maxwell, historiene og alle vaktene som hilser

- Visjonen man får ute i Winterspring

 

Men jeg har rerolla som warrior, og det er enkelte quests som er småirriterende, men ikke noe i stor grad. Å skaffe 4 typer drikke, gjør det bare at du får utforska verdenen på en fin måte. Aggro range, den var litt verre... *boff* *5 stk* *død*

Lenke til kommentar

Tror det må være en quest chain i Redrigde/Elwynn

 

Begynner med: Theocritus' Retrieval

så løper du til Elwynn (husk ingen mount), hvor du får:

Looking Further (Elite)

finn en venn eller to, deretter løp tilbake til Elwynn før du så får:

Morganth (Elite) som er håpløst vanskelig på lvl 27.

 

Alt i alt for mye løping fram og tilbake, vanskelige quests med elites og lite belønning. Legg til at disse questene er litt malplassert i sonen, folk har jo da begynt i Wetlands og Duskwood.

Lenke til kommentar
- Deep ocean, Vast sea (Dette fikk meg til å rerolle horde. Noe jeg ikke angrer på)

7631459[/snapback]

Haha, kunne ikke ha vært mer enig. Men jeg rerolla ikke tho, maste på kompisen min helt til han hjelpa meg :)

7631564[/snapback]

Det questet er jo lett med rogue

7631570[/snapback]

Var ikke lett for meg som var lvl 13 å hadde nettopp begynt med WoW. Brukte ikke talent points før jeg kom på lvl 20. Viste ikke det var en gang :p

Lenke til kommentar
på min første char klarte jeg dette jo -.- lvl 18 druid.. var ikke særlig god :p og jeg visste ikke om thottbot xD

7631786[/snapback]

Som jeg sa i innledningen så var denne tråden for de questa du synes var irriterende, ikke nødvendig vis enkle/vanskelige.

 

Anywayz: Back to topic!

Lenke til kommentar

Elixir of Suffering hva er så gale med det da? Er jo null problem å fullføre.

 

Edit: Når det kommer til irriterende quest så er jo de fleste questa i barrens utrolig irriterende i og med at du må gå så j###lig langt for og komme dit du skal. :hrm:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Den mest irriterende questen er den som starter i Maraudon og ender opp i Sunken Temple en plass, en heller lang quest som gjør at du ender opp med trinketen "Chained Essence of Eranikus" eller noe.

Det idiotiske med denne questen er for det første at den er så lang, og at Blizzard ikke har fullført questlinja, noe som gjør at hele questlinja stopper brått og blir uforståelig/bortkasta.

7631682[/snapback]

 

Chained essence får du ved å knerte Shade of Eranikus, loote Essence of Eranikus og klikke på fakkelen i venstre hjørne av rommet.

Lenke til kommentar
Den mest irriterende questen er den som starter i Maraudon og ender opp i Sunken Temple en plass, en heller lang quest som gjør at du ender opp med trinketen "Chained Essence of Eranikus" eller noe.

Det idiotiske med denne questen er for det første at den er så lang, og at Blizzard ikke har fullført questlinja, noe som gjør at hele questlinja stopper brått og blir uforståelig/bortkasta.

7631682[/snapback]

 

Chained essence får du ved å knerte Shade of Eranikus, loote Essence of Eranikus og klikke på fakkelen i venstre hjørne av rommet.

7632096[/snapback]

 

Fullt klar over hvordan du gjør questen (gjorde den selv) men problemet er bare hvordan den så brått slutter.

Alt det slitet for ingenting meningsfylt, annet enn en møkkatrinket jeg like greit disenchanta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...