Org Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Heihei Jeg har en side som inneholder RSS-feeder, men problemet her at jeg ikke har peling på hvordan banneret kan se ut. Det jeg lurer på her da, er om jeg kan få noen tips om hvordan banneret kan se ut. Gjerne skisse noe Siden: http://www.satus.org/test/ Det som må stå der er: Satus RSS-leser (eller noe i den duren, til venstre) Jeg tenkte på at jeg kanskje kunne lage en sånn stoppeklokke i høyre på banneret som viste hvor mange nyheter jeg hadde i den kategorien. Eller? Tips, triks, fargeforslag og skisser er det jeg ber pent om PS. Gi gjerne også tips til forbedring ellers på designet Så: Takker for alle svar Endret 3. januar 2007 av Org Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 det er 2 ting jeg likte ikke var, er den stoppeklokken, bruk heller en vanlig tekst som viser hvor mangen. det andre var at bildene på knappen minnet altfor mye om itavisen. ---- prøv å ha den menyen der du velger antall nyheter på andre siden. Lenke til kommentar
Org Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Så stoppeklokken burde fekk helt synes du? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ja den minner meg om noe jeg ser på piczo og lignende. Lenke til kommentar
Org Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vel, jeg vil iallefall ikke anbefale sort som temafarge i headeren din slik du har det nå. Vanskelig å bli inspirert når resten av designet er som det er. Jeg liker ikke resten av designet overhodet, så det virker så meningsløst å lage en pen header til det. Jeg er sikker på at en header du snekrer sammen i Paint vil ta seg like godt ut som enhver annen header i dette designet. Lenke til kommentar
Org Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvis du bruker internet explorer 6, så skjønner jeg godt hvorfor du synes designet ikke var fint overhodet. Men hvis du syns ellers det er så jævla stygt som du vil ha det til, så hvilken forbedringer synes du jeg bør gjøre? Kommentarer som: Begynne helt på nytt igjen designet, vil jeg ikke ha. Det går fint an å gjøre endringer sånn at det ser bedre ut. PS. Stoppeklokka skal vekk. Så ikke bry deg med den. Bakgrunnsfargen på headeren er svart fordi jeg ikke har noe der ennå. Endret 4. januar 2007 av Org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå