marius90 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) nå er det like før jeg kaster hele maskinen og tven ut av vinduet! jeg får nesten ingen spill til å virke, når jeg leser i bruksanvisninga til tv'en, så ser jeg det at på vga inngangen så støtter tv'n kun en oppløsning på 1280*768, det er jo egentlig greit, men hvis jeg starter spill elns, så starter ikke de i 1280*768, men i 1024*768, dette går også greit, selvom bildet blir en del mindre. Men så kommer problemet, jeg prøver og bytte oppløsning i spillet fra 1024*768 til 1280*768. men hva skjer!? skjermen blir svart og det står følgende: "inget signal" og det er ingen måte jeg kan nedre tilbake dette på nå uten å se hva jeg trykker på! hittil så har jeg fått kun et spill til å virke og det er oblivion, her kan jeg endre oppløsningen før jeg kommer inn på spillet, og det gjør tydeligvis susen, men jeg fatter ikke hvorfor tv'en ikke vil vise noe bilde i andre spill, selvom jeg setter riktig oppløsning. Jeg kommer heller ikke inn i bios, det kommer samme melding på skjermen da også. jeg har nyeste skjermkort drivere og alt det der, men Catalys Control center skjønner ikke at det er en tv som er koblet til, den gjenkjenner tv'en som en crt monitor, hvorfor i allverden gjør catalyst det?? og hvorfor i allverden er det sånn at hvis jeg høyereklikker og velger der jeg skal endre oppløsninger, så står det at skjermen støtter oppløsninger helt opp til 2560*1600 noen som har noen tips og komme med her? Endret 3. januar 2007 av marius90 Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ingen som har vært borti dette her før? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Faen, nå gir jeg opp! hva i svarte helvette er vitsen med en vga inngang på tv'n når den suger ræv! de kan jo faen ikke skryte av at tv'n kan fungere som en pc skjerm når det ikke går ann å spille på tv'n. og hvorfor i helvette skriver ati at det er hdcp støtte og det hele når skjermkort driverne ikke engang skjønner at det er en lcd tv som er koblet til! Endret 3. januar 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå