Liestöl Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei... Har lyst på ny mobil, har tenkt litt på Nokia E70http://www.nokia.no/phones/e70/ Lyst å oppgradere min SE K500i og var litt gira på en mobil med "qwerty" tastatur. En gang i tiden så hadde jeg en Nokia 5510 og elska det. Nydelig og raskt å skrive mld. Den skal vist ha gode e-post egenskaper som kan være greit. Oppgradere til 2gb minne så kan jeg også erstatte min gamle Mp3 spiller? (ikke så nøye på det, bare den funker når jeg sykler) Noen som har prøvd den? Hørt noe negativt eller positivt? Og ett spørsmål til... Mobilen har Wlan, er det enkelt å koble den til wlane heime og surfe på den i god hastighet? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Har ikke akkuratt e70....... men e61 må vel være nesten lik da? wifien og nettleseren på den er ihvertfall SUVEREN! ja den virker hjemme på nettverket ditt Endret 4. januar 2007 av Dhack Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jepp... Da har jeg bestillt telefonen fra komplett med en ekstra minnebrikke. Lest og sett ganske mange tester og reviews over dei siste dagene på denne mobilen og E61, siden den egentlig er heilt lik bare en anna type fasong og minus kamera. Dette virker som en suveren tlf. eller PDA. Nesten alle var fornøyde med den, selv om den ikke er mobilen for alle. Gleder meg til å koblen den på nettet heime og på skulen. Det er office pakke på den, skal prøve å se om den kan erstatte litt av penn og papiret. Ser for meg at denne kan bli genial til projekter og særemne siden den har power point. Siste kullet som går ut uten å få skulebærbar. Heller ikke pc i klasserommet på skulen min, så nå kan jeg endelig få arbeida med det når datarommet er opptatt. Blabla, har ikke en gang fått testa den enda... gleder meg Endret 4. januar 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå