tommy_sn Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei! Har Oblivion på 360n, men bildet kommer veldig langt til venstre på skjermen. Bruker scart på en bilderørstv. Er ikke sånn på andre spill. Noen vet om dette kan justeres? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) hvis skjermen din ikke støtter 60 hz kan det være en ide og sette ned til 50hz, på video settings på selve konsollen- *Ikke nødvendig å sitere posten over, spesielt ikke første post* Endret 3. januar 2007 av TCi Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Oblivion støtter ikke 50hz tv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jovisst støtter det 50 hz tv, jeg spiller på 50 hz tv uten problemer i det hele tatt. Kanskje du må sette innstillingene i video-options i menyen på 360 til 50 hz? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er nok bare det at du bruker bilderørs TV og at bildet har plassert seg til venstre, hadde det problemet når jeg spilte med bilderørs TV. kjøpte VGA kabel så ble det fikset, men da må jeg spille dataskjermen Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg har bilderørs TV, og bildet er helt fint her =) Kan også spille på 50hz, men da blir det lengre loading tider, og litt annet bilde. edit: Bruker også RGB SCART Endret 4. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det gjelder bare noen TVer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå