TettSpaden Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei Ei vennine skulle hatt seg en ipod video, men synes ipoden blir litt vell dyr, så hun lurer på om det finnes fullgode alternativer til ipod video, gjerne en del rimeligre. isåfall hva anbefales? den skal brukes da først og fremst til film/tv titting, men noe musikk bruk blir det vel også. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Creative Zen Vision:M er noe billigere og bedre på så og si alle punkter. Design og brukervennlighet er en smakssak såklart. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Som nevnt: Creative Zen Vision:M En bedre spiller en Ipod'en og billigere... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Så er jo Zune rett rundt hjørnet.. les omtalen min av den her Kommer i salgt på rundt 2000,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du får kjøpt Zune på it24.no nå Stor, fin skjerm til film og lignende Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tenkte jeg skulle bestille derfra imorgen, men er det en norsk side som er til å stole på? Sorry for OT Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Creative Zen Vision:M Her er grunnene til at jeg valgte den fremfor Ipod: 1. Bedre skjerm 2. Bedre lydkavlitet 3. Kan se 4 timer video (2 på Ipod) 4. Trenger ikke noe program for å overføre filer 5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) 6. Støtter de vanligste videoformatene (og det følger med et program som kan konventere videoene hvis det skulle være nødvendig) 7. Billigere 8. Bedre menyer 9. Egendefinert Eq 10. Radio 11. Diktafon 12. Kan kobles til TV 13. Anbefales av HW.no Link Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Fikk Creative Zen Vision:M til jul og den er helt fantastisk. Sjekk listen til 2 Fast 4 Biltema. En veldig, veldig bra mp3- og videospiller. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg har hatt den siden påske 2006. Har ikke hatt noe store problemer med den. Har måttet restartet den noen ganger pga en ødelagt videofil jeg hadde lagt innpå den, men det er bare å trykke på reset knappen, og etter det fungerer alt igjen. (ingenting forsvinner) Og du kan velge Rosa farge: Endret 7. januar 2007 av 2 Fast 4 Biltema Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) det går veldig fint å lade ved hjelp av USB-kabelen som fulgte med. Jeg har per idag en 30 GB iPod men vurderer å kjøpe en Creative Zen Vision:M. Den støtter de mest vanlige videoformatene og på den er det bare å kopiere over sangene som om det er en ekstern harddisk, ikkesant? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 5. Det fulgte med lader (det gjør det ikke på Ipod) det går veldig fint å lade ved hjelp av USB-kabelen som fulgte med. Jeg har per idag en 30 GB iPod men vurderer å kjøpe en Creative Zen Vision:M. Den støtter de mest vanlige videoformatene og på den er det bare å kopiere over sangene som om det er en ekstern harddisk, ikkesant? 7669128[/snapback] På Vision:M Får du med lader som passer i uttaket i veggen (veldig greit hvis du skal reise vekk o.l) Ja det er bare å kopiere bilder, lydfiler og videoer over på samme måte som på en ekstern harddisk. Eller du kan synkronisere den med Winamp, Windows mediaplyer, Creative Media Source osv... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja det er bare å kopiere bilder, lydfiler og videoer over på samme måte som på en ekstern harddisk. Eller du kan synkronisere den med Winamp, Windows mediaplyer, Creative Media Source osv... 7670162[/snapback] det er jo sykt mye enklere enn å drive med det tullet jeg holder på med iTunes Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja det er bare å kopiere bilder, lydfiler og videoer over på samme måte som på en ekstern harddisk. Eller du kan synkronisere den med Winamp, Windows mediaplyer, Creative Media Source osv... 7670162[/snapback] det er jo sykt mye enklere enn å drive med det tullet jeg holder på med iTunes 7670188[/snapback] selv syns det er utrolig enkelt å synke med iPoden, noe av grunnen til at jeg bruker den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 selv syns det er utrolig enkelt å synke med iPoden, noe av grunnen til at jeg bruker den. 7670223[/snapback] jeg liker ikke måten Apple har gjort det på når iTunes sletter programvare på iPod når ting i spillelisten på iTunes ikke samsvarer med den på iPoden. Selve overføringen til iPoden er mye tregere enn det det strengt tatt trenger å være og det er idiotisk at jeg må konvertere alle filmer til Apple sitt eget filformat før jeg kan spille det av på iPoden. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) selv syns det er utrolig enkelt å synke med iPoden, noe av grunnen til at jeg bruker den. 7670223[/snapback] jeg liker ikke måten Apple har gjort det på når iTunes sletter programvare på iPod når ting i spillelisten på iTunes ikke samsvarer med den på iPoden. Selve overføringen til iPoden er mye tregere enn det det strengt tatt trenger å være og det er idiotisk at jeg må konvertere alle filmer til Apple sitt eget filformat før jeg kan spille det av på iPoden. 7670259[/snapback] Aldri egentlig hatt det problemet selv, jeg gjør det enkelt med lite spilletlister og synker alt jeg har. Kanskje derfor jeg ikke har støta på neon problemer? Enig at det med eget format på videoene er tragisk og at hvis du skal overføre mye, går det tregt. Endret 8. januar 2007 av karlsn Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har ipod selv, men synes at det suger å bruke itunes. Nok om det. For folk som vil ha en pmp så må jeg bare få anbefale iAudio Cowon A2. Den har en bra skjerm, støtter AC3 lyd som mange divx filmer har(det gjør ikke Zen Vision:M). Har alt av kabler man ønsker seg. Veldig lett overføring uten at man trenger å endre format på filmer. 8-10 timer filmvisning (aldri mer ut å reise uten). Kan lett kobles til TV. Hadde Creative før, men når den 4. spilleren min gikk i stykker etter 1 måned, så kan man si at min tillit til Creative forsvant. Å ha spilleren i 5 av 12 måneder mens man venter på reklamasjon er ikke valuta for pengene. Eneste negative er prisen: https://prisguiden.no/product.php?productId=42009 Da jeg kjøpte den kostet den 3500 inkl. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå