potetgullmannen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) har ikke sett dette på forumet enda men det er obligatorisk her i Humor kategorien. elsker disse. fikk meg til og le Side 1 Side 2 Ding Ding here comes the shit-mobile Endret 3. januar 2007 av potetgullmannen Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fyfaen, fyren er genial.. Mange morsomme lesestoff der! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Du har linket til samme side på begge lenkene dine Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hahaha:D This one would receive an "A" if the assignment was to throw as much random shit onto a paper as poorly as you can. I've pissed patterns on snow that look more coherent than this. favoritten Btw, link til side 2 er feil Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Fiksa det nå nå er det 2 forskjellige sider! liker side 2 best hehe Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ahahahahaha! Jeg lo så jevelig av Side 2! "I would rather be burned to death than be saved by this hairy piece of shit. F" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ler like godt hver gang jeg klikker meg inn på den siden :!: Mitt forslag: les alt som han har skrevet, også i arkivene. Mye god latter å få Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ler like godt hver gang jeg klikker meg inn på den siden :!: Mitt forslag: les alt som han har skrevet, også i arkivene. Mye god latter å få 7631217[/snapback] Jepp, leste gjennom litt mer av det han har skrevet nå. Mannen er jo gal! Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Anbefaler dere å lese denne boka. Maddox' mesterverk. Maddox er genial. Finally, a book that guarantees your balls will be stomped; a book so manly that it will make even the burliest of men (and in some cases, the burliest of women) feel inadequate. So manly, it needs to be shaved: "The Alphabet of Manliness". This collection of sacred writings may very well be the greatest compilation of all things manly throughout history. This book is only for the saltiest, hairiest, most rugged son of a bitch out there. However, it would be selfish to keep it for myself, so feel free to buy a copy. This humble tome of wisdom is a tribute to all men who toil away at work every day, getting their balls busted, or busting balls. If you can't handle the punch to the colon I'm about to deliver to you, look on the bright side: you'll save a fortune on Halloween when kids come to your door to pick apart your candy ass. On the other hand, if you feel comfortable with the risk of having your ass neatly packaged and handed to you with all the trimmings, cut the foreplay and crack the book open already. Endret 3. januar 2007 av Bamboocha Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Anbefaler dere å lese denne boka. Maddox' mesterverk. Maddox er genial. Finally, a book that guarantees your balls will be stomped; a book so manly that it will make even the burliest of men (and in some cases, the burliest of women) feel inadequate. So manly, it needs to be shaved: "The Alphabet of Manliness". This collection of sacred writings may very well be the greatest compilation of all things manly throughout history. This book is only for the saltiest, hairiest, most rugged son of a bitch out there. However, it would be selfish to keep it for myself, so feel free to buy a copy. This humble tome of wisdom is a tribute to all men who toil away at work every day, getting their balls busted, or busting balls. If you can't handle the punch to the colon I'm about to deliver to you, look on the bright side: you'll save a fortune on Halloween when kids come to your door to pick apart your candy ass. On the other hand, if you feel comfortable with the risk of having your ass neatly packaged and handed to you with all the trimmings, cut the foreplay and crack the book open already. *lagt til handlekurv og kjøpt* 7631439[/snapback] Endret 3. januar 2007 av potetgullmannen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Syntes denne var ganske morsom.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg syntes dette var drit-teit. Fyren er helt klart fullstendig harry. Barnetegninger er jo barnetegniner og ingenting annet. Sånt er alltid søtt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg syntes dette var drit-teit. Fyren er helt klart fullstendig harry. Barnetegninger er jo barnetegniner og ingenting annet. Sånt er alltid søtt. 7644159[/snapback] Du er dame er du ikke? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Damn! jeg sitter i økonomitime her nå ,og dette er for morsomt. Hvrodan skal jeg unngå å le? Nå fikk du meg nesten en anmerkning også. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Fikk boka på døra i dag "the alphabet of manlyness" og er en bok ALLE burde ha simpelten gennialt! håper ikke dette kommer som "reklame" er jo On topic Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Haha I've never seen a fire truck that needed to be shaved. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg syntes dette var drit-teit. Fyren er helt klart fullstendig harry. Barnetegninger er jo barnetegniner og ingenting annet. Sånt er alltid søtt. 7644159[/snapback] haha. du som er søt og harry. Det er det eneste jeg greier å skrive Endret 7. januar 2007 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg syntes dette var drit-teit. Fyren er helt klart fullstendig harry. Barnetegninger er jo barnetegniner og ingenting annet. Sånt er alltid søtt. 7644159[/snapback] The Best Page In The Universe. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ding Ding! Here comes the shit-mobile. I've never seen a fire truck that needed to be shaved. I would rather be burned to death than be saved by this hairy piece of shit. F Den var best! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Endelig noe man kan le av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå