I_Want_a_Wii Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Feast Dette er en film med humor, splatter, action hele tiden... Fantastisk film! Feast Endret 3. januar 2007 av I_Want_a_Wii Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Høres bra ut og ser bra ut, sjekker denne ja Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis du har litt sær humor og liker action, så vil du garantert like den. Skulle nesten tro Tarantino hadde vært med på å lage den filmen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hmm, denne har jeg faktisk ikke sett. Hvilke filmer vil du sammenligne den med? Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 En mer moderne versjon av Braindead kanskje... Humor, splatting, blod, gørr. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, akuratt sett den, sånt liker jeg Takker for anbefalinga. Jeg ville nok sagt at det er en slags blanding av Braindead og Alien ellerno Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jaja, da var Unrated-utgaven bestilt. Gleder meg. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Steike ta...denne hadde jeg helt glemt. Må bestille den snart. Må også bestille Evil Aliens, som etter det jeg har lest, skal være noe lignende. Edit: Legger til en anmeldese av Evil Aliens. I tilfelle noen vil lese mer om den. Endret 4. januar 2007 av xkharonx Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Steike ta...denne hadde jeg helt glemt. Må bestille den snart. Må også bestille Evil Aliens, som etter det jeg har lest, skal være noe lignende. Edit: Legger til en anmeldese av Evil Aliens. I tilfelle noen vil lese mer om den. 7638575[/snapback] Da har jeg en film til som skal sees Kom gjerne med flere slike filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå