Griseflax Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg skal kjøpe meg en laptop, men aner ikke hva jeg skal kjøpe! Tenker å bruke i opptil 10.000 på maskinen. Maskinen skal stort sett brukes surfing og andre dagligdagse ting, og foto- og videoredigering. Derfor vil jeg gjerne ha en med 17'' skjerm, firewire og nok minne og prossessorkraft til å kunne få litt flyt:). Skal ikke bruke den til noen cutting edge spill så det er vel ikke så farlig med noe fancy grafikkort.. Og hva med windows vista? Er det noe vits, eller er det vel så bra med xp pro? Hva med denne f.eks? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72081# Håper på svar! Endret 3. januar 2007 av Griseflax Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kjøp deg heller DV9060 "litt dyrere" men også en mye bedre maskin men Core2Duo bla annet. Det har vært mye klaget på 9041 modellen og det finner du raskt ut ved å ta et søk på denne type maskin her på forumet..... Lenke til kommentar
Griseflax Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som har noen erfaring med denne? Fujitsu Siemens Amilo Xa1526 TurionTL-56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå