Frigg33 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 WOOOOOHOOOO!!.. Jeg ble atten år for 50 minutter siden... IT FEELS GOOOOOOOOOOOD! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 3. januar, heldig du iallefall. Blir 18 den 22. februar jeg da. Gleder meg så innmari. Kjøre opp på bil og greier. woho. Sikkert deilig å bli atten da, bestemme alt selv. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 GRATULERER hva skal du feire det med da? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Grattis suppesaft Det er ganke deilig og bli 18 igrunn, slippe og mase på andre før man skal på fest Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer! Nå er du gammel nok til at foreldrene dine kan kaste deg ut Husk at du nå får tildelt en del nasjonale plikter også! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer! Nå er du gammel nok til at foreldrene dine kan kaste deg ut Husk at du nå får tildelt en del nasjonale plikter også! 7630474[/snapback] Fikk innkalling til sesjon for litt siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå