vihovde Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har nettoop kjøpt meg en brukt pc med ett Nvidia Geforce 7800GT skjermkort i. Fikk ikke levert med drivere til dette kortet, og ikke finner jeg det på nettet heller Noen som kan hjelpe meg fort? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det ligger en sticky øverst på dette forumet som hetet "Drivere og verktøy til skjermkort.". Her fant jeg driverne til min 7800gt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Prøv 92.91-driverne. Funket som fjell da jeg kjørte 7900gt (singelkort og SLI). Dette er en BETA-versjon, googler du finner du den på 1 minutt. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor ikke bruke de siste, offisielle Nvidia driverne da? www.nvidia.com Download drivers -> Graphics Driver -> Geforce and TNT2 -> velg OS... there you go. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noe bedre ytelse på 92.91-driverne mener jeg å ha lest. Men for all del, de siste offisielle holder sikkert i massevis. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) http://www.hardware.no/guider/programvare/filer/21023 Fint å laste ned fra hw.no, går så kjapt da Endret 4. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå