poffy Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Av en eller annen grunn får jeg ikke kjørt dll filer. Kjøpte ett programm over nett å skulle innstalere den, men får som sakt ikke kjørt dll filer. Har win xp. Å er helt grønn når det gjelder pc ting. hjelp. Tusen takk mvh Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Av en eller annen grunn får jeg ikke kjørt dll filer. Kjøpte ett programm over nett å skulle innstalere den, men får som sakt ikke kjørt dll filer. Har win xp. Å er helt grønn når det gjelder pc ting. hjelp. Tusen takk mvh 7630241[/snapback] Skjønner ikke helt? Hvorfor vil du kjøre .dll-filer? Dette er tilleggsfiler til programmer, og ikke selve programfilene. Det er vanligvis ikke mulig å starte et program ved å klikke på en .dll-fil... Hvilket program er det snakk om, og hvilken feilmelding får du? Edit: Trykkleif Endret 2. januar 2007 av jultomten Lenke til kommentar
poffy Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg fikk opp code 5 error. Programmet heter winavi. Fikk det til her til slutt å få innstalert programmet. Tusen takk. Mvh poffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå