P0nduz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Trenger litt hjelp til å velge levrandør av brebånd til leilihgeten jeg flytter inn i snart. Det jeg har behov for er: *Stabilitet og hastighet! *Mulighet for å åpne alle porter (Vet ikke om dette er hos alle) *Ingen struping av p2p! sist men ikke minst pris! har ca 400 kr til rådighet (ps har ikke fasttelfon og skal ikke ha det) helst uten binding men det er kanskje vanskelig og få til? hvilken leverandør bør jeg velge? Bor i drammensområdet hvis det har noe å si. På forhånd takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har du sett om du kan få fra canal digital? Jeg er hvertfall kjempe fornøyd med dem. Bra hastighet til en fin pris, og om en ønsker kan en betale litt ekstra å få 2 mbit på upload. Kundeservice er hvertfall noe av det bedre. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 på nettsidene dems får jeg beskjed om at de ikke kan levere på min adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå