60C Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hei Naboen har et problem med desktoppen på sin Toshiba Satellite 1410/2410. Etter et strømbrudd så kan man beveg på hele skjermbildet med ikoner og alt. Så når man drar/beveger skjermbildet så ser man en svart bakgrunn på den ene eller andre siden. Denne pc`en har ingen innstillingsknapper ol som man har på en vanelig pc, og en titt på egenskaper ol gir ikke meg noe vink om hva jeg kan gjøre. Håper at forklaringen min er noelunde grei. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Prøvd å sette ned oppløsningen på skjermen? Er det større oppløsning enn hva skjermen klarer blir skjermbildet utenfor, og man kan dermed bevege seg rundt på skrivebordet.. Håper det hjelper! Lenke til kommentar
60C Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hei og takk for svar Skjermbildet er mer innenfor for og si det sånn, det er "svart" plass nok rundtomkring utenfor skjermbildet. Den sto også på (middels 16bit) fargeoppløsning, jeg prøvde og sette den opp på høyest 32 uten resultat. Jeg husker ikke hvilken oppløsning den sto på, men regner med at den sto på 1024x et eller annet, jeg kan selvfølgelig prøve og sette ned oppløsningen og se hva som skjer. Men fler forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
60C Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg hørte av en kompis i dag noe angående virituell desktopp eller noe sånt som han hadde vært borti en gang i tiden, som gjorde at desktoppen ble sånn so jeg har beskrevet. Han kunne dessverre ikke huske noe mer rundt dette, men nevnte noe med innstillinger ol, men ikke hva og hvor. Er det noen som kan gi meg et hint om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå