Mammuten Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ingen som vet om et bra PCI kort som fungerer bra med denne routeren? 7658524[/snapback] http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323161 Kanskje den funker bra? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan DD-WRT firmwarens QOS-funksjon virkelig sikre kvaliteten for voip selv om man kjører torrents? Har lest dette i et par artikler nå, men det høres litt utrolig ut egentlig. Noen som har prøvd dette i praksis? Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mammuten, takk for svar. Kanskje jeg kjøper den senere når jeg får bruk for den 8kortet altså). Bestilte routeren istad så har jeg den klar til jeg trenger den om et par måneder, og i tillegg får jeg Wii'en på internett Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Gleder meg til jeg får den jeg og. De har jo ikke pakket den enda engang.... Lenke til kommentar
pipati Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er dette den samme routeren? (på komplett er den 750,-) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ser ut til å være den samme ja. Og når det gjelder prisene til Komplett er de ikke mye å skryte av. Når de kjørte "ukens tilbud" på denne ruteren som var nedsatt fra 750,- til en femhundrelapp var billigste i prisguiden kr. 508,- ( PC-utstyr). Faktisk er hele 5 webshops billigere på denne enn MPX også...Komplett er i ferd med å prise seg totalt ut. Har redusert mine innkjøp der fra flere titalls tusen i året til under tusenlappen...men jeg antar at de selger en del på å være nettbutikken som folk flest har hørt om uten å sjekke prisnivået. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Muffinman: Joda, Komplett er nok ikke den billigste, men de har god service, og de har vel også somregel alt inne. Har vært borti å måtte vente leenge på diverse ting i andre sjapper. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har handlet utrolig mye hos Komplett tidligere, men nå er det andre butikker som overtar. Bruker alltid prisguiden på hw.no før jeg handler og da ender man omtrent aldri opp med Komplett dessverre. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm...bestilte min i helgen og ordren er åpen enda.... Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hmm...bestilte min i helgen og ordren er åpen enda.... 7680480[/snapback] Da er vi to Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg bestilte min først på tirsdag, så var den åpen på torsdag, avbestilte, bestilte en ny, samt minnekort til telefon og trådløst nettv.kort til laptop på torsdag kveld. Min ble pakket idag.. Finner ikke pakka med sporingsnr, da men :s Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg fikk min i dag Konfigurerte routeren, og kom meg online med Wii og DS smertefritt. Håper det går like smertefritt når jeg skal begynne å bruke routeren med en PC om noen måneder. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg også! Ble innlevert til postkontoret kl 16.00 i sandefjord i går, og var her (jeg fikk sms) klokka 10. Service. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Noen som har noen innvendiger/meninger om å bruke denne som KUN router (Tenker på switch og trådløst signal), eller bruke den til å ringe opp ADSL-tilkoblingen? Tenker på om jeg sku kaste vekk alt jeg har nå (adsl-modem og Jensen 6p GB switch) og KUN bruke Linksys'en. Tips til meg? Lenke til kommentar
Ickx Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du er fortsatt avhengig av ADSL-modemet for å kunne foreta oppkoblingen. Switchen kan du vel droppe hvis du klarer deg med de fire portene som er på routeren. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Har ikke routeren den muligheten at den kan brukes som ADSL modem også? Å ringe opp selv, altså. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nei, det er ikke modem i en vanlig router, da må du i såfall skaffe deg et routermodem som inneholder begge deler. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ingen som vet om et bra PCI kort som fungerer bra med denne routeren? 7658524[/snapback] Fleste standardkort fungerer bra med denne routeren. F.eks. dette kortet fungerer kjempe bra Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Fått det opp og gå nå. Du verden så befriende det er med trådløst nett!! Fikk også en Dell Inspiron 1501 idag. Koselig. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Har selv en Linksys WRT54GS v5 og den suger sju sorter skit! Sørg for at du kommer deg unna v.5 og v.6!! Jeg og naboen deler en 12Mbit linje og kjører en av oss en utorrent-klient så får man ikke engang lest VG. Ikke funker 3.parts firmware heller siden det ikke en noe flahminne av betydning lengre. Så mitt tips er: Sjekk nøye hva du får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå