Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys trådløs router, ukens tilbud på komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å være den samme ja. Og når det gjelder prisene til Komplett er de ikke mye å skryte av. Når de kjørte "ukens tilbud" på denne ruteren som var nedsatt fra 750,- til en femhundrelapp var billigste i prisguiden kr. 508,- ( PC-utstyr). Faktisk er hele 5 webshops billigere på denne enn MPX også...Komplett er i ferd med å prise seg totalt ut. Har redusert mine innkjøp der fra flere titalls tusen i året til under tusenlappen...men jeg antar at de selger en del på å være nettbutikken som folk flest har hørt om uten å sjekke prisnivået.

:)

Lenke til kommentar

Noen som har noen innvendiger/meninger om å bruke denne som KUN router (Tenker på switch og trådløst signal), eller bruke den til å ringe opp ADSL-tilkoblingen? Tenker på om jeg sku kaste vekk alt jeg har nå (adsl-modem og Jensen 6p GB switch) og KUN bruke Linksys'en.

Tips til meg?

Lenke til kommentar

Har selv en Linksys WRT54GS v5 og den suger sju sorter skit! Sørg for at du kommer deg unna v.5 og v.6!!

Jeg og naboen deler en 12Mbit linje og kjører en av oss en utorrent-klient så får man ikke engang lest VG. Ikke funker 3.parts firmware heller siden det ikke en noe flahminne av betydning lengre.

Så mitt tips er: Sjekk nøye hva du får!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...