smegpot Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Er ikke helt sikker på om dette var riktig forum, men er vill og gæern og tar en sjanse. Er det noen som har erfaringer med Dell Dimension 8250? Spesifikasjoner: Intel Pentium IV 2,53GHz (512kb cache) 512MB RDRAM 200GB EIDE Harddisk (7200RPM) Turtle Beach Santa Cruz 128MB ATI Radeon 9700 Pro med TV-OUT DVD+RW: (12X DVD Read, 4X DVD Write, 2.4X DVD Rewrite, 16X CD Write, 10X CD Rewrite, 40X CD Read) CD-ROM: 20/48X IDE iEEE1394 Firewave + Video Wave II software 10/100Mbit (integrert) Virker jo vell og bra, men jeg alltid pleid å bygge mine egne PC'er, men nå har altså denne PC'en dukket opp som et alternativ. Synspunkter? Smeg out... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Er jo helt klart en god maskin, men kan tenkte meg at prisen ikke ligner grisen... Ville ha bygget selv hadde jeg vært deg, men ellers er jo Dell et alternativ. Den beste mellomtingen er nok ferdigbygget pc fra komplett/psdata e.l. (pris/ytelse) Skal du overklokke er vel kanskje ikke pc'en helt genial bla. pga RDram og sannsynligvis ikke verdens mest idéelle hovedkort.. Lenke til kommentar
smegpot Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Glemte jo å nevne at det er snakk om hjemmepc, les bruttolønnstrekk. Evt. noen som vet hvilket hovedkort som sitter i? Smeg out... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 HK er ganske sikkert produsert av en av de kjente HK produsentene, men kommer med egen BIOS etc. Det som vel mange har poengtert er at overklokkingsmulighetene på maskiner fra Compaq, Dell, HP etc etc ikke er store om i det hele tatt mulig. Da disse HKene på disse ofte er mer låste enn de man kjøper løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå