Fjelldal83 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 HAr også problemer med et Flexiprodukt. Har sendt epost til bobestyreren. Forhåpentligvis ordner det seg Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 HAr også problemer med et Flexiprodukt. Har sendt epost til bobestyreren. Forhåpentligvis ordner det seg 8110212[/snapback] Harddisken min tok kvelden i dag, så nå sitter jeg der å lurer på hvor jeg skal henvende meg... Har kvittering, men hvor går jeg? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Tror dere bør henvende dere til norek, som var Flexi-data sin grosist. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Evt direkte til produsenten av disken, da dette ofte går fortere . Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan er disse andre butikkene i bergen i forhold? Selv har jeg brukt netshop etter flexi la ned, men så lenge utstyret du får virker, så er du sjeldent borti servicen. Kjøpte en Eizo skjerm hos dem for 1 år siden, så når den kom var fargen litt anderledes enn jeg hadde tenkt meg. Jeg fikk beskjed om å bare bestille ny skjerm, ta vare på embalasjen, og bruke den skjermen jeg hadde fått til de fikk den fargen på skjermen jeg ønsket. Pga Norek tok dette 3 uker, men FD var topp. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Noen som om gutta bak flexi data har startet opp på nytt? Savner fortsatt butikken deres og hyggelig personale. Er ikke akkurat flust med dataforhandlere i Bergen. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som om gutta bak flexi data har startet opp på nytt? Savner fortsatt butikken deres og hyggelig personale. Er ikke akkurat flust med dataforhandlere i Bergen. samme her, noen som vet? eller om det er startet opp noen andre alternativer( hvor man bestiller og henter varene hos dem)? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 @ andre88no du har nettopp vekket en tråd som har vært død i snart 2 år Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 samme her, noen som vet? eller om det er startet opp noen andre alternativer( hvor man bestiller og henter varene hos dem)? Datakjeden ligger jo på Laksevåg det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå