idjut2 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Triste greier. det er sikkert! Nu gjelder det å finne en erstatning. Hva med en ny streng om tema i forumet? Jeg starter gjerne strengen når jeg har erfaring. 7753922[/snapback] Jeg oppdaget i hvert fall hvor priviligert jeg har vert som kunde hos flexi-data etter min første bestilling hos Datakjeden. Leveringstider på over 2 uker på varer som står som lagervare på hjemmesiden deres gjør meg rimelig utålmodig når jeg er vandt med å kunne hente varen 2-3 dager etter bestilling. Min opplevelse av kundeservicen deres har heller ikke vert i nærheten av Flexi-Data. Jeg liker å ha en fysisk butikk å forholde meg til når jeg bestiller komponenter, men samtidig har jeg ikke spesielt stor takhøyde for lange leveringstider. Spesielt ikke når varen står oppgitt som lagervare. Nå er det mulig jeg ikke har fått riktig bilde av datakjeden etter bare en bestilling, men jeg tror nok at jeg vil foretrekke å sponse posten ved neste bestilling. Endret 22. januar 2007 av idjut2 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Triste greier. det er sikkert! Nu gjelder det å finne en erstatning. Hva med en ny streng om tema i forumet? Jeg starter gjerne strengen når jeg har erfaring. 7753922[/snapback] Jeg oppdaget i hvert fall hvor priviligert jeg har vert som kunde hos flexi-data etter min første bestilling hos Datakjeden. Leveringstider på over 2 uker på varer som står som lagervare på hjemmesiden deres gjør meg rimelig utålmodig når jeg er vandt med å kunne hente varen 2-3 dager etter bestilling. Min opplevelse av kundeservicen deres har heller ikke vert i nærheten av Flexi-Data. Jeg liker å ha en fysisk butikk å forholde meg til når jeg bestiller komponenter, men samtidig har jeg ikke spesielt stor takhøyde for lange leveringstider. Spesielt ikke når varen står oppgitt som lagervare. Nå er det mulig jeg ikke har fått riktig bilde av datakjeden etter bare en bestilling, men jeg tror nok at jeg vil foretrekke å sponse posten ved neste bestilling. 7774250[/snapback] jeg hadde samme problemet..varen stod som lagervare på internett,og da jeg bestillte den og kom inn i butikken dagen etterpå,hadde de den ikke inne.. IRRITERENDE! så jeg måtte kjøpe en dårligere/mindre specet vare.. Lenke til kommentar
delphiphantom Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg har sendt linken til forumet til Rune på Flexi data, og håper at han får lest innleggene. Det er mye positivt til dem her. Jeg håpet at de ville prøve å starte opp igjen, men han avkreftet i dag at de ville det. Endret 25. januar 2007 av delphiphantom Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Synd at de ikke starter opp igjen. Blir ikke det samme å handle data utstyr nå lengre. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det var synd Men hvis de har tenkt å starte et annet sted, vil jeg gjerne vite om det. Kjekt om andre butikker kunne fått inn litt kompetente og kundevennlige ansatte, alt for mange butikker idag som har elendige kundebehandlere. Lenke til kommentar
quangstah Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Betyr dette at eventuelle reklamasjoner og garantisaker da må kjøres direkte mot produsent? Ikke at jeg har hatt noen problemer hittil, men jeg kjøpte en PC der for et halvt års tid siden.... 7631815[/snapback] hei jeg har vært i kontakt med Norek.no for en rekalmasjon sak hos Flexi-data og fikk følgende svar: "Du kan henvende deg til oss for garanti på varen, men for at jeg skal kunne hjelpe deg noe mer i denne saken må du ta kontakt med bobestyrer for Flexi-Data og få skaffet dem sitt ordrenummer hos oss." Bobestyrer finnes på følgende link: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=988505579 hvis linken ikke virker gå til www.brreg.no søk på org.nr 988 505 579 litt nede på siden finner dere -kunngjøringer -> Konkursåpning og vil finne litt av info der. håper dette er til hjelp for noen av dere. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg sendte en forespørsel til bobestyrer på fredag om å få ut kvitteringene på varer jeg har handlet hos dem igjennom tidene, og i morges var kvitteringen på plass i mail, avsender Rune. Er bra å vite at Norek tar ansvar så lenge en har kvittering på ordren. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 nå ser jeg hvor mye jeg savner flexi data.. der kunne du bestille en dag og dagen derpå ..eller max 3dager etterpå kan du( mener KUNNE )du hente sakene hos de.. nå må du jo vente 1uke på at en av nettbutikkene skal få fingeren ut av rævva (unnskyld utrykket) før du får varen slengendes på posten.. og ikke nok med det,posten bruker jo sin tid på å få ut den derre papirlappen som står: "du har en pakke hos oss" Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja det er skikkelig trist at flexi-data er vekke..Når jeg skal ha datautstyr nå så må jeg gå på datakjeden og da kjører jeg forbi der som flexi-data var før Og ser alltid bort på butikk kroken der flexi-data var... They will surely be missed.... Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var det grunnet pengemangel at Flexi ble nedlagt eller var det andre grunner? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var det grunnet pengemangel at Flexi ble nedlagt eller var det andre grunner? 7888731[/snapback] det kan vi bare spekulere i.. sikkert ingen som vet Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som vet hvordan jeg får tak i bobestyrer? trenger ett ordrenummer. Meget viktig! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som vet hvordan jeg får tak i bobestyrer? trenger ett ordrenummer. Meget viktig! Noen som kan hjelpe? 7924655[/snapback] Adv Arne Laastad, Postboks 271 Sentrum, 5804 BERGEN, E-post [email protected] Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen som vet hvordan jeg får tak i bobestyrer? trenger ett ordrenummer. Meget viktig! Noen som kan hjelpe? 7924655[/snapback] Adv Arne Laastad, Postboks 271 Sentrum, 5804 BERGEN, E-post [email protected] 7924731[/snapback] ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
reor Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Man kan ikke se bort fra ar grunnen til nedleggelse kan være at de ansatte rett og slett var for hjelpsomme. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Heller ikke at de måtte legge ned fordi elefanter stjal fra lageret deres, så alt blir bare spekulasjoner inntil det kommer en uttalelse fra en som kjenner de involverte. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Heller ikke at de måtte legge ned fordi elefanter stjal fra lageret deres, så alt blir bare spekulasjoner inntil det kommer en uttalelse fra en som kjenner de involverte. 7933742[/snapback] hva? Elefanter på Laksevåg?? Da har den globale oppvarmingen virkelig tatt av.... Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg veit, så kjør kollektivt så vi slipper nedleggelse av flere databutikker! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er vel nok usakligheter i denne tråden nå, er det ikke? For min del merker jeg spesielt godt at flexi data er borte nå om dagen. Har akkurat bestilt meg ny pc, og vanligvis hadde jeg hentet delene dagen etter ute på flexi data, til en meget hyggelig pris og en kjempe bra service. Nå må jeg heller vente 3-4 dager før delene kommer, og har jeg glemt noe på bestillingen må jeg i tillegg ut med ny frakt for den minste delen som skulle mangle. Var innom datakjeden for å kjøpe noe av utstyret der. Det jeg skulle ha, som var reservert dagen før, og som jeg fikk bekreftet via telefonen dagen før at var lagt av til meg hadde de likevel ikke på lager, og ikke hadde de hatt det på lager på langt tid heller. Rart at de da kunne bekrefte over telefonen at varen ble lagt til side mens jeg snakket med dem. I tillegg måtte jeg vente 20 min i "kø", og da var det en før meg som skulle ha hjelp. De tre som var på jobb i butikken var tydeligvis for opptatt med alt annet enn å hjelpe kunder. Nei, heretter holder nok jeg meg langt unna datakjeden, og må konstatere at vi har hvert bortskjemt her i Bergen i lang tid med flexi data. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) og ikke nok med det,posten bruker jo sin tid på å få ut den derre papirlappen som står: "du har en pakke hos oss" 7888646[/snapback] Vurdert å BRUKE pakkesporingsnummeret til noe fornuftig? Med en gang du ser at pakken har ankommet postkontoret, kan skrive ut en pakkelapp selv fra pakkesporings-siden, og løpe å hente den. Ellers velger du selv om du vil vente til neste dag når du får lappen fra posten........... Det som er tregt, er oppdateringen på pakkesporings-siden. Der kan det feks komme opp klokka 10 på kvelden at pakken VAR ankommet postkontoret før de stengte... Endret 14. februar 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå