Gå til innhold

Jeg har vunnet en reise til USA for 4! Sikkert?

Gaston

Anbefalte innlegg

Si at du skal ha sikkerhet med pant i hus+bil+mor til Alicia hvis du skal betale 1k dollah for det derre der.. Hadde vært skikkelig artig hvis du nå hadde spøkt med disse folkene og sagt at du hadde fått 10-20stk til å bli med på cruiset(alle betaler seff over tlf) - og til slutt oppgir du falske kortnummer osv, som du selv finner på(kanskje med hjelp fra andre folk :p)..

Chop chop, make my day =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har misforstått...

Hvis du er i hjemlandet ditt betaler du ikke når noen ringer deg (med alle vanlige abbonementer iallfall, mulig det finnes noen ekstremt sære da). Hvis du er i utlandet må du betale når noen ringer deg.

7630068[/snapback]

Jeg har alltid måtte betale selvom jeg ble oppringt av noen fra utlandet... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du har misforstått...

Hvis du er i hjemlandet ditt betaler du ikke når noen ringer deg (med alle vanlige abbonementer iallfall, mulig det finnes noen ekstremt sære da). Hvis du er i utlandet må du betale når noen ringer deg.

7630068[/snapback]

Hør nå her, de ringte på min gamle mob som jeg ikke har ei krone på (kontantkort). Jeg betaler ikke en dritt. I så fall sliter Telenor...

Jeg skal avslå turen selv om de var utrolig hyggelige..

Synd egentlig... :cry:

7630089[/snapback]

Akkurat det jeg sa ;) Bare forklarte til han andre fyren

Lenke til kommentar
Så dette er bare bull?

Se på Timeshare leiligheter? Er det stress da?

7630043[/snapback]

Som Herr Brun sier er det ikke bare tull. De betaler litt av turen din, men de bestemmer mye av den fordi du må være med flere presentasjoner. Anbefaler deg å lese Terms & Conditions:

Any offer of a discounted vacation over the phone is not a free offer, contest, or lottery. The discounted cost of this vacation excludes hotel tax, meals, gratuities, and transportation to and from all vacation destinations. All qualified registrants are required to attend a 90 minutes sales presentation on the benefits of time-share ownership at our partner resorts. You may also be offered the opportunity to purchase airfare, rental cars and extended stay at additional costs.

Ellers anbefaler jeg deg å se South Park-episoden 'Asspen'. :)

Altså, når fattern ringer fra Norge, til mamma som er i Danmark (og hun feks han kontantkort) så må hun betale jo..

Det har skjedd et par ganger at hun har gått tom for penger selvom hun ikke har ringt en eneste gang..

7630057[/snapback]

Dette blir jo ikke det samme som ditt forrige eksempel, og heller ikke det samme som skjedde med Gaston. Mobilen til moren din er registrert i Norge, så når faren din ringer må moren din betale for å få samtalen sendt videre til Danmark.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...