Gå til innhold

Jeg har vunnet en reise til USA for 4! Sikkert?

Gaston

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt blitt oppringt av et selskap som heter Goastar. Jeg har snakket med de i over 1 time nå. De vil ha at jeg skal betale over telefonen siden de snakker med meg over telefonen. Jeg snakket med ei dame som het Alicia som var meget hyggelig. Hun forklarte meg at dette var et multimillionært selskap som tilbyr slike reiser til folk som ikke bor i USA.

Jeg sa at jeg var veldig skeptisk til å gi mine informasjoner over tlf. Hun sa at det var forståelig, men de var beskyttet av loven.

En av "managerne" snakket jeg også med. Han sa at de ikke ville kaste bort penger på å ringe meg helt til Norge for at det kun skulle være en spøk.

Jeg hadde visst blitt trukket ut av hotmail brukerne. Nordmenn var det mange av som brukte det selskapet.

Jeg må betale 980$ først. Reisen er til Las Vegas, Orlando, Bahamas og en annen by.

Hotel og bil leie er inkludert. Det er en reise for 4.

Hvor troverdig er dette?

Noen som vet om dette selskapet? [link]

Hun sa hun kunne ringe meg opp på fredag, da er det garantert siste sjanse.

Takk for hjelp!

Gaston :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa....

7629956[/snapback]

De ringte?

7629977[/snapback]

Selvom mamma ringer meg på mobben fra danmark, så må jeg fortsatt betale noe...

7630000[/snapback]

Nei?

7630029[/snapback]

Altså, når fattern ringer fra Norge, til mamma som er i Danmark (og hun feks han kontantkort) så må hun betale jo..

Det har skjedd et par ganger at hun har gått tom for penger selvom hun ikke har ringt en eneste gang..

det jeg mente nr. 2 gang der...

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Du har misforstått...

Hvis du er i hjemlandet ditt betaler du ikke når noen ringer deg (med alle vanlige abbonementer iallfall, mulig det finnes noen ekstremt sære da). Hvis du er i utlandet må du betale når noen ringer deg.

7630068[/snapback]

Hør nå her, de ringte på min gamle mob som jeg ikke har ei krone på (kontantkort). Jeg betaler ikke en dritt. I så fall sliter Telenor...

Jeg skal avslå turen selv om de var utrolig hyggelige..

Synd egentlig... :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...