Gaston Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har akuratt blitt oppringt av et selskap som heter Goastar. Jeg har snakket med de i over 1 time nå. De vil ha at jeg skal betale over telefonen siden de snakker med meg over telefonen. Jeg snakket med ei dame som het Alicia som var meget hyggelig. Hun forklarte meg at dette var et multimillionært selskap som tilbyr slike reiser til folk som ikke bor i USA. Jeg sa at jeg var veldig skeptisk til å gi mine informasjoner over tlf. Hun sa at det var forståelig, men de var beskyttet av loven. En av "managerne" snakket jeg også med. Han sa at de ikke ville kaste bort penger på å ringe meg helt til Norge for at det kun skulle være en spøk. Jeg hadde visst blitt trukket ut av hotmail brukerne. Nordmenn var det mange av som brukte det selskapet. Jeg må betale 980$ først. Reisen er til Las Vegas, Orlando, Bahamas og en annen by. Hotel og bil leie er inkludert. Det er en reise for 4. Hvor troverdig er dette? Noen som vet om dette selskapet? [link] Hun sa hun kunne ringe meg opp på fredag, da er det garantert siste sjanse. Takk for hjelp! Gaston Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vant, men må betale tusen dollar? Jeg er også skikkelig seriøs, kan du ikke gi meg også tusen dollar? På forhånd takk! (regner med at det var svar nok) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du var blitt trukket ut fra hotmail brukere? Bare dette høres svært useriøst ut for min del.. Etter et raskt googlesøk kom jeg fram til at det er bare lureri: Lurte ikke Linda Endret 2. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa.... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Etter et raskt googlesøk kom jeg fram til at det er bare lureri: Lurte ikke Linda 7629937[/snapback] DET ER AKURATT SAMME! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa.... 7629956[/snapback] De ringte? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du får aldri den timen av livet ditt tilbake. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Høres litt rart ut at du må betale for en reise du har vunnet ja. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa.... 7629956[/snapback] De ringte? 7629977[/snapback] Selvom mamma ringer meg på mobben fra danmark, så må jeg fortsatt betale noe... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa.... 7629956[/snapback] De ringte? 7629977[/snapback] Selvom mamma ringer meg på mobben fra danmark, så må jeg fortsatt betale noe... 7630000[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Så dette er bare bull? Se på Timeshare leiligheter? Er det stress da? Hva skal jeg si når hun ringer på fredag: "Fuck off and die"? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Så dette er bare bull? Se på Timeshare leiligheter? Er det stress da? Hva skal jeg si når hun ringer på fredag: "Fuck off and die"? 7630043[/snapback] Noe sånnt, ja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er ikke bare tull, men du må fortsatt betale 6000 for en ferie som garantert blir kjip. Det er lov til å være høflig når du avslår tilbudet... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er bare bull ja. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Du vet du kan få en ganske pen telefon regning nå? særlig hvis de har ringt deg fra Usa.... 7629956[/snapback] De ringte? 7629977[/snapback] Selvom mamma ringer meg på mobben fra danmark, så må jeg fortsatt betale noe... 7630000[/snapback] Nei? 7630029[/snapback] Altså, når fattern ringer fra Norge, til mamma som er i Danmark (og hun feks han kontantkort) så må hun betale jo.. Det har skjedd et par ganger at hun har gått tom for penger selvom hun ikke har ringt en eneste gang.. det jeg mente nr. 2 gang der... Endret 2. januar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis jeg ringer noen danmark så må begge betale. Vertfall på det abb jeg har. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du har misforstått... Hvis du er i hjemlandet ditt betaler du ikke når noen ringer deg (med alle vanlige abbonementer iallfall, mulig det finnes noen ekstremt sære da). Hvis du er i utlandet må du betale når noen ringer deg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Lukter litt scam Har hørt om slikt før, bare av det var angående et cruise noen angiveligvis hadde vunnet. Endret 2. januar 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Du har misforstått...Hvis du er i hjemlandet ditt betaler du ikke når noen ringer deg (med alle vanlige abbonementer iallfall, mulig det finnes noen ekstremt sære da). Hvis du er i utlandet må du betale når noen ringer deg. 7630068[/snapback] Hør nå her, de ringte på min gamle mob som jeg ikke har ei krone på (kontantkort). Jeg betaler ikke en dritt. I så fall sliter Telenor... Jeg skal avslå turen selv om de var utrolig hyggelige.. Synd egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå