Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

oppstart på pc'n=P

Anbefalte innlegg

skal selge pc'n min og tenke da å gjøre den helt fin(som ny liksom) men detta har jeg ikke gjort på år, så blei no kluss her=P når jeg slår på pc'n nå kommer det to valg muligheter(to operativ systemer på en måte), hvor bare den ene funker=/ hvordan fjerner jeg den ene, og hva har jeg gjort galt under re-installasjonen...

håper på fort svar=P :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal selge pc'n min og tenke da å gjøre den helt fin(som ny liksom)    men detta har jeg ikke gjort på år, så blei no kluss her=P  når jeg slår på pc'n nå kommer det to valg muligheter(to operativ systemer på en måte), hvor bare den ene funker=/    hvordan fjerner jeg den ene, og hva har jeg gjort galt under re-installasjonen...

håper på fort svar=P :whistle:

7629811[/snapback]

Du må bygge boot-filen på nytt. Her har du en guide til hvordan du gjør dette ;)

» http://www.microsoft.com/resources/documen...r.mspx?mfr=true

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

okei....takker for svar, men.....det første forslaget funker ikke, for jeg får ikke no forespørslen når jeg re-starter pc'n=/ og det andre forslaget funket ikke for det lå ikke no boot.ini fil det=/

non andre forslag til hva jeg kan gjøre eller gjør feil=/ vil gjerne få til detta så jeg kansje kan få solgt den=P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
non andre forslag til hva jeg kan gjøre eller gjør feil=/  vil gjerne få til detta så jeg kansje kan få solgt den=P

Hvis saken ikke er løst, høyreklikk Min Datamaskin og velg Egenskaper /Avansert velg Innstillinger underi Oppstart og gjenoppretting. Fjern haken ved 'Tiden operativsystemet skal vises'.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...