glemsk Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 skal selge pc'n min og tenke da å gjøre den helt fin(som ny liksom) men detta har jeg ikke gjort på år, så blei no kluss her=P når jeg slår på pc'n nå kommer det to valg muligheter(to operativ systemer på en måte), hvor bare den ene funker=/ hvordan fjerner jeg den ene, og hva har jeg gjort galt under re-installasjonen... håper på fort svar=P Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) skal selge pc'n min og tenke da å gjøre den helt fin(som ny liksom) men detta har jeg ikke gjort på år, så blei no kluss her=P når jeg slår på pc'n nå kommer det to valg muligheter(to operativ systemer på en måte), hvor bare den ene funker=/ hvordan fjerner jeg den ene, og hva har jeg gjort galt under re-installasjonen... håper på fort svar=P 7629811[/snapback] Du må bygge boot-filen på nytt. Her har du en guide til hvordan du gjør dette » http://www.microsoft.com/resources/documen...r.mspx?mfr=true Endret 2. januar 2007 av loathsome Lenke til kommentar
glemsk Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 oookej....nå føler jeg meg bra dum her, men skjønte ikke en dritt av det greien der=P fins ikke no fin og enkel måte å gjøre detta på a?=D ....og faen og raskt svar, ikke dårlig=P Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Stapp i Windows-cden og restart PCen. Velg "Recovery console" når du får valget om dette. Her skriver du "fixmbr" og tykker enter. Lenke til kommentar
glemsk Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 se der ja=P det var litt mer guide for meg...det skal jeg klare vett=P takk igjen... Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ...eller du kan bare gå inn å endre timeout til 0 i boot.ini fila. Se her for forklaring Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 ...eller du kan bare gå inn å endre timeout til 0 i boot.ini fila. Se her for forklaring 7630354[/snapback] Likevel, det løser ikke problemet - bare unngår det Hyggelig å kunne hjelpe glemsk! Lenke til kommentar
glemsk Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 okei....takker for svar, men.....det første forslaget funker ikke, for jeg får ikke no forespørslen når jeg re-starter pc'n=/ og det andre forslaget funket ikke for det lå ikke no boot.ini fil det=/ non andre forslag til hva jeg kan gjøre eller gjør feil=/ vil gjerne få til detta så jeg kansje kan få solgt den=P Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 non andre forslag til hva jeg kan gjøre eller gjør feil=/ vil gjerne få til detta så jeg kansje kan få solgt den=P Hvis saken ikke er løst, høyreklikk Min Datamaskin og velg Egenskaper /Avansert velg Innstillinger underi Oppstart og gjenoppretting. Fjern haken ved 'Tiden operativsystemet skal vises'. Lenke til kommentar
02tom Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Trykk kjør, skriv så inn msconfig. Velg boot.ini, og trykk på "Kontroller alle oppstartbaner", da skal dette bli fiksa. Skjedd mange ganger med meg oppigjennom tidene hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå