Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil og bli invita på private sider:( 7630898[/snapback] Jeg får som regel glimrende fart på offentlige trackere. hvis man får konstant dårlig fart har du trolig ikke konfigurert alt ordentlig. Husk at private trackere ofte har strenge krav til hvor mye du laster opp. kan bli et problem hvis man sitter med et standard ADSL-abbonement. 7630917[/snapback] Jammen jeg vil, bedre torrents på private sider, jeg finner ikke en versjon av hele Happy feet filmen:( alle mangler slutten Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Azureus Glimrende Bittorrent program 7630872[/snapback] glimerende og den mest cpu-krevende klienten jeg har prøvd. men funksjonelt er den helt top. 7630887[/snapback] Trodde det var ram-bruken dere sutra mest over.. Merker det nesten ikke på CPU'en, kan ikke se for meg at det forstyrrer noen andre programmer. Er på grunn av det gode interfacet og funksjonaliteten jeg bruker det. Vet at uTorrent også er et godt program. 7630906[/snapback] merker og merker. Har ikke lagt merke til at pc'en blir treg, men hvis man holder øye på hvor mye cputid hvert program bruker, legger man merke til at Azureus suger cputid. helt enig i at programmet har flott funksjonaliet, og fungerer utmerket. I mitt tilfelle er cpu-tid viktig, da bittorrent kjører sammen andre ting på en vmwareserver. generelt kan du legge merke til at java-applikasjoner tar mer ressurser. Endret 3. januar 2007 av thor918 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil og bli invita på private sider:( 7630898[/snapback] Jeg får som regel glimrende fart på offentlige trackere. hvis man får konstant dårlig fart har du trolig ikke konfigurert alt ordentlig. Husk at private trackere ofte har strenge krav til hvor mye du laster opp. kan bli et problem hvis man sitter med et standard ADSL-abbonement. 7630917[/snapback] Jammen jeg vil, bedre torrents på private sider, jeg finner ikke en versjon av hele Happy feet filmen:( alle mangler slutten 7630923[/snapback] n00b sett deg bedre inn i det du driver med. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil og bli invita på private sider:( 7630898[/snapback] Jeg får som regel glimrende fart på offentlige trackere. hvis man får konstant dårlig fart har du trolig ikke konfigurert alt ordentlig. Husk at private trackere ofte har strenge krav til hvor mye du laster opp. kan bli et problem hvis man sitter med et standard ADSL-abbonement. 7630917[/snapback] Jammen jeg vil, bedre torrents på private sider, jeg finner ikke en versjon av hele Happy feet filmen:( alle mangler slutten 7630923[/snapback] n00b sett deg bedre inn i det du driver med. 7630942[/snapback] Hva mener du med det? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 *snip* merker og merker. Har ikke lagt merke til at pc'en blir treg, men hvis man holder øye på hvor mye cputid hvert program bruker, legger man merke til at Azureus suger cputid. helt enig i at programmet har flott funksjonaliet, og fungerer utmerket. I mitt tilfelle er cpu-tid viktig, da bittorrent kjører sammen andre ting på en vmwareserver. generelt kan du legge merke til at java applikasjoner tar mer ressurser. 7630924[/snapback] Kommer litt an på hva du definerer som mye CPU-tid. Azureus hos meg bruker mellom 0-2% CPU når det går. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg vil og bli invita på private sider:( 7630898[/snapback] Jeg får som regel glimrende fart på offentlige trackere. hvis man får konstant dårlig fart har du trolig ikke konfigurert alt ordentlig. Husk at private trackere ofte har strenge krav til hvor mye du laster opp. kan bli et problem hvis man sitter med et standard ADSL-abbonement. 7630917[/snapback] Jammen jeg vil, bedre torrents på private sider, jeg finner ikke en versjon av hele Happy feet filmen:( alle mangler slutten 7630923[/snapback] n00b sett deg bedre inn i det du driver med. 7630942[/snapback] Hva mener du med det? 7630947[/snapback] Litt vanskelig å forklare det uten å bryte noen regler. Jeg har selv sett en glimrende versjon av Happy Feet ved å *humhum* den fra en åpen tracker. Hvis du har en versjon som mangler slutten er det ikke fordi du bruker åpne trackere. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 *snip* merker og merker. Har ikke lagt merke til at pc'en blir treg, men hvis man holder øye på hvor mye cputid hvert program bruker, legger man merke til at Azureus suger cputid. helt enig i at programmet har flott funksjonaliet, og fungerer utmerket. I mitt tilfelle er cpu-tid viktig, da bittorrent kjører sammen andre ting på en vmwareserver. generelt kan du legge merke til at java applikasjoner tar mer ressurser. 7630924[/snapback] Kommer litt an på hva du definerer som mye CPU-tid. Azureus hos meg bruker mellom 0-2% CPU når det går. 7630975[/snapback] Jeg bruker 0 cpu tid Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 *snip* merker og merker. Har ikke lagt merke til at pc'en blir treg, men hvis man holder øye på hvor mye cputid hvert program bruker, legger man merke til at Azureus suger cputid. helt enig i at programmet har flott funksjonaliet, og fungerer utmerket. I mitt tilfelle er cpu-tid viktig, da bittorrent kjører sammen andre ting på en vmwareserver. generelt kan du legge merke til at java applikasjoner tar mer ressurser. 7630924[/snapback] Kommer litt an på hva du definerer som mye CPU-tid. Azureus hos meg bruker mellom 0-2% CPU når det går. 7630975[/snapback] Jeg bruker 0 cpu tid 7630983[/snapback] Du bruker en klient som bare bruker 0% cpu? litt skeptisk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bruker uTorrent og laster ned masse nå men fortsatt 0.. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *snip* merker og merker. Har ikke lagt merke til at pc'en blir treg, men hvis man holder øye på hvor mye cputid hvert program bruker, legger man merke til at Azureus suger cputid. helt enig i at programmet har flott funksjonaliet, og fungerer utmerket. I mitt tilfelle er cpu-tid viktig, da bittorrent kjører sammen andre ting på en vmwareserver. generelt kan du legge merke til at java applikasjoner tar mer ressurser. 7630924[/snapback] Kommer litt an på hva du definerer som mye CPU-tid. Azureus hos meg bruker mellom 0-2% CPU når det går. 7630975[/snapback] kan være ganske individuelt dette og som regel trekker programmet mere cpu jo høyere ut og inn hastighet som benyttes. men som sagt, hvis du er fornøyd så er det alt som betyr noe Endret 3. januar 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nå bumber uTorrent mellom 01 og 00 på cpu:S DIN SKYLD! Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 uTorrent tror jeg er raskest. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hørt at uTorrent indekserer mere for å bruke minst mulig RAM. Over tid vil dette slite mere på hardisken. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis du snakker om hvilket som laster ned raskest, så er de alle mer eller mindre like, siden alle er basert på den samme protokollen (gitt at alle er riktig konfigurert i forhold til din linje da, standardinstillingene varierer jo sikkert fra program til program) Hvis du snakker om hvilket program som bruker minst systemressurser og er mest effektivt, så vil jeg annbefale utorrent. Det er et av de som har flest avanserte muligheter, og er samtidig bra optimalisert slik at det bruker lite minne og CPU. -Stigma Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg har alltid brukt Azureus som min BitTorrent-klient. Den er funksjonsrik og stabil. Bruker litt mer systemressurser enn f.eks µTorrent (som for øvrig er et meget godt alternativ til Azureus), men det er helt greit, i mitt tilfelle. I og med at jeg bruker Linux som standard operativsystem, har jeg faktisk aldri prøvd µTorrent på min egen maskin. Har hørt om mange tilfeller der µTorrent kjører utmerket i Windows-emulatorer (Wine etc.), men det blir for mye styr for min del. µTorrent anbefales, ettersom det etter min mening faktisk er den beste BitTorrent-klienten, og siden du etter all sannsynlighet bruker Windows. Har du derimot stor eller normal mengde maskinkraft, vil jeg anbefale deg å bruke Azureus. Lykke til! Endret 3. januar 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 micro torrent er ett av de bedre klientene jeg har vært borti lite krevende, minner meg om de gode gamle dagene er veldig clean dessuten er det første bit torrent programmet som sjekker opp mot andre trackere (public) for å finne kilder azureus gjør nå også dette. tidligere så gjorde de bare det vis du som lagde torrent filen hadde lagt til alternative trackere. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 dessuten er det første bit torrent programmet som sjekker opp mot andre trackere (public) for å finne kilder azureus gjør nå også dette.Sorry å måtte skuffe deg, men det der er bullshit. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bruke først BitLord, deretter byttet jeg til Azureus, nå har jeg endt opp med uTorrent. Har ikke tenkt å bytte no mer nå, funnet en favoritt Lenke til kommentar
z10an Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Aldri hørt om noe CPU bruk, men har merket java har brukt noe cpu med. Minne derimot. Man ser på det bilde du hadde att med 2 torrent oppe så bruker du 41 MB ! Her ser dere hva man bruker med utorrent. Med 3 filer. Som regel har jeg ca 20 filer der til en hver anledning noe som gjør att Azuerus er ubrukelig når det bruker 200mb minne på sånt. *edit* Glømte å få med en utringning ved "Utorrent.exe" men dere ser den. Endret 3. januar 2007 av z10an Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Jeg begynte min pirat karriere med Azureus. Etterhvert begynte dette programmet å bruke mye CPU og minne. Da byttet jeg til Bitcomet og problemet løste seg. Etter ca 1 års bruk begynte dette programmet også å bruke minne. Jeg har nå byttet til Utorrent og problemet har løst seg igjen...hvertfall midlertidig. Noen som vet årsaken til dette? Endret 3. januar 2007 av kahorn03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå