Gå til innhold

Kjøpe ferdigmoddet Xbox360 - erfaringer?

lavoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjør det selv! søk et par timer på Google så kan du det meste du trenger å vite! er ikke så vanskelig som folk skal ha det til, gjort på 15-20 første gang du prøver(vis du da ikke helt blond på data) å ta 500kr for å modde en 360 er jo sykt! vis du har gjort det engang før så gjør du jobben på et par min. =P men lykke til uansett hva du velger =)

Endret av Taake
Lenke til kommentar

300-500,- i mod er verdt prisen for å kunne ta backups av spill. Zappza her på forumet har jo sendt inn 7 spill. Det er mykje venting og lite spilling =)

Pluss muligheten til å spille importspill.

Og ja, skulle nok fått det til sjølv, men har ikkje stasjonær PC. Kjenner heller ingen andre som har det (i nærheten).

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
300-500,- i mod er verdt prisen for å kunne ta backups av spill. Zappza her på forumet har jo sendt inn 7 spill. Det er mykje venting og lite spilling =)

Og ja, skulle nok fått det til sjølv, men har ikkje stasjonær PC. Kjenner heller ingen andre som har det (i nærheten).

7634676[/snapback]

Husker ikke om jeg skrev det, men de 7 spilla var altså til PC :p

Muligheten for å spille import spill har jeg aldri hørt om =)

Hvis du firmware modder den (Eneste måten hittil) får du bare muligheten til å spille brente spill fra samme sonen som Xboxen er kjøpt i.

Lenke til kommentar

7634676[/snapback]

du må uansett åpne 360 får å ta backups da! men mindre du lager noe annet hjemme mek, men fungere bare på noen få dvd-rom siste je hørte noe om det.

og du får ikke spilt NTSC spill på PAL 360 selv om den er moddet, med mindre det er MULTi rlz.

Lenke til kommentar

Det er enkelt å modde hitachi (kun de jeg har moddet. versjon 0059 og 0078.)

Sjekk ut xboxscene.com

xunlock.com modder og gir deg 1 års fabrikkgaranti for 800kr hvis du ikke ønsker å gjøre det selv.

Back-up tar du med en samsung dvd rom som heter SH-D162C og du må bytte firmware til en som heter SH-D162C_KREON_V080

Det er like lett å ta back-up av ett 360 spill som det er å rippe en DVD film, kanskje lettere?! Brenn ut med Imgburn. Man MÅ IKKE åpne 360'en for å ta back-up!

Du kan spille NTSC spill, MEN DE MÅ VÆRE REGION FREE!

Jeg bestiller slike spill fra USA og Canada. Spillene er som regel 2-300kr. billigere.

En stor fordel med å flashe FW/ta back-up: Du slipper å ødelegge original spillet, du kan ta flere back-up's slik at flere i husstanden kan spille samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...