fxwz Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Fikk idag en sendingsbekreftelse fra MPX idag: Vi ønsker å informere deg om at bestilte varer er sendt fra vårt lager idag. Varebeskrivelse Levert I ordre Nintendo Wii 1,00 1,00 Faktura/oppkravsbeløp 2725,00 Denne ordren plasserte jeg i September, og det ser ut til at jeg bare får selve konsollen. I dag derimot selger de bare Nintendo Wii med Wii Sports konsoll + Wii Sports, Remote og Nunchuck til samme pris. Kan det da være at MPX har sendt sistnevnte, eller blir jeg kanskje nødt til å benytte meg av angrerett? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du gjør dem oppmerksom på prisdifferansen og ber om at de ettergir differansen ellers benytter du deg av angreretten. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er vel ingen som selger bare Wii-konsollen? (unntatt en Spaceworld-butikk... ) Du finner det jo uansett fort ut når du får pakken. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Litt overdrevet, ja jeg vet, men dette vil jeg nesten sammenligne med en kunde som kjøper seg en ny 50" plasma-tv. Så, en måned senere er det januar-salg og prisen redusert. Betyr det at kunden automatisk skal få den lavere prisen? Nei. Definitivt ikke. Har en kunde kjøpt ett produkt, er pris rett og slett ikke god nok grunn for meg til å kunne "bytte" produktet i samme vare til lavere pris. Slutt å syte, og bit i deg de 5-600 kronene spillet koster. Hvor mye koster det deg i frakt/arbeid/tapt spilletid å bytte egentlig? Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bergsala sender ikke ut konsoller uten Wii sports!! Ta det opp med dem begge! Dette er lureri! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg tipper rett og slett mpx.no har forandret produktbeskrivelsen. Du får wii med wii sports, en nunchuck og en wiimote, uansett om det sto i beskrivelsen før eller ei. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Litt overdrevet, ja jeg vet, men dette vil jeg nesten sammenligne med en kunde som kjøper seg en ny 50" plasma-tv. Så, en måned senere er det januar-salg og prisen redusert. Betyr det at kunden automatisk skal få den lavere prisen? Nei. Definitivt ikke. Har en kunde kjøpt ett produkt, er pris rett og slett ikke god nok grunn for meg til å kunne "bytte" produktet i samme vare til lavere pris. Slutt å syte, og bit i deg de 5-600 kronene spillet koster. Hvor mye koster det deg i frakt/arbeid/tapt spilletid å bytte egentlig? Blir vel ikke akkurat det samme, blir mer som at man BESTILLER en skjerm og så synker prisen før den blir levert. Endret 3. januar 2007 av gorber Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Og uansett så kan han bare bruke angreretten uten å begrunne dette. Ingen grunn til å få en evt ekstrakostnad for et spill han skal ha uansett. Ser her bortifra at Wii ikke skal selges uten Wii-sports da dette er et typisk Spaceworld problem. Men han må jo betale fraktkostnadene frem og tilbake, men disse er vel ikke på mer enn 200,- tilsammen... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt overdrevet, ja jeg vet, men dette vil jeg nesten sammenligne med en kunde som kjøper seg en ny 50" plasma-tv. Så, en måned senere er det januar-salg og prisen redusert. Betyr det at kunden automatisk skal få den lavere prisen? Nei. Definitivt ikke. Har en kunde kjøpt ett produkt, er pris rett og slett ikke god nok grunn for meg til å kunne "bytte" produktet i samme vare til lavere pris. Slutt å syte, og bit i deg de 5-600 kronene spillet koster. Hvor mye koster det deg i frakt/arbeid/tapt spilletid å bytte egentlig? Blir vel ikke akkurat det samme, blir mer som at man BESTILLER en skjerm og så synker prisen før den blir levert. 7632119[/snapback] Prisen her er jo den samme... Lenke til kommentar
melsom Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Wii leveres standard med en Wii-remote, nunchuck og Wii Sports. Saken her er vel at MPX muligens har plukket ut spillet/kontrolleren av pakken, å solgt det utenom. Noe jeg ikke håper er tilfellet, det fikk Spaceworld smake av Tror nok du får alt jeg! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt overdrevet, ja jeg vet, men dette vil jeg nesten sammenligne med en kunde som kjøper seg en ny 50" plasma-tv. Så, en måned senere er det januar-salg og prisen redusert. Betyr det at kunden automatisk skal få den lavere prisen? Nei. Definitivt ikke. Har en kunde kjøpt ett produkt, er pris rett og slett ikke god nok grunn for meg til å kunne "bytte" produktet i samme vare til lavere pris. Slutt å syte, og bit i deg de 5-600 kronene spillet koster. Hvor mye koster det deg i frakt/arbeid/tapt spilletid å bytte egentlig? Blir vel ikke akkurat det samme, blir mer som at man BESTILLER en skjerm og så synker prisen før den blir levert. 7632119[/snapback] Prisen her er jo den samme... 7632187[/snapback] ikke i teorien, fordi med ekstrautstyret, så vil jo konsollen koste mindre i seg selv. Ergo er pakningen han først bestilte dyrerer enn det pakningen alene i i dag utgjør. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Litt overdrevet, ja jeg vet, men dette vil jeg nesten sammenligne med en kunde som kjøper seg en ny 50" plasma-tv. Så, en måned senere er det januar-salg og prisen redusert. Betyr det at kunden automatisk skal få den lavere prisen? Nei. Definitivt ikke. Har en kunde kjøpt ett produkt, er pris rett og slett ikke god nok grunn for meg til å kunne "bytte" produktet i samme vare til lavere pris. Slutt å syte, og bit i deg de 5-600 kronene spillet koster. Hvor mye koster det deg i frakt/arbeid/tapt spilletid å bytte egentlig? Blir vel ikke akkurat det samme, blir mer som at man BESTILLER en skjerm og så synker prisen før den blir levert. 7632119[/snapback] Prisen her er jo den samme... 7632187[/snapback] ikke i teorien, fordi med ekstrautstyret, så vil jo konsollen koste mindre i seg selv. Ergo er pakningen han først bestilte dyrerer enn det pakningen alene i i dag utgjør. 7634962[/snapback] Ikke hvis han faktisk får med "ekstrautstyret".. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva med å kontakte MPX før man begynner å syte på hardware.no? Føler mer at tråden bare er opprettet sånn i tilfelle MPX sier at man kun får konsoll, så en kan sende link og si "jammen se hvor dårlig reklame det er for dere". Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Altså - jeg må gjenta meg selv. Fyren bestillte en "nintendo wii" i det øyeblikket forhåndsbestillinger ble åpnet på mpx.no - da er det jo klart at full produktbeskrivelse og innhold ikke var klart ennå? Siden har mpx.no endret beskrivelsen til det som følger med av utstyr. Det er samme vare, period. Og han får alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå