Gå til innhold

P990i Firmware oppdatering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg oppdaterer også nå. Håper vi blir kvitt problemene nå. bra hvis flere kommer med erfaringer etterpå.

7630491[/snapback]

Oppdateringen gikk fint og telefonen er som ny og mye kjappere enn før. prøver alt og ingen krasj enda. Dette lover godt.

En ting jeg plages med enda er noen tredjepartsprogrammer, som ikke instaleres igjen når jeg gjenoppretter backupen jeg tok. Og et Jar program som jeg ikke får instalert. dette jarprogrammet brukte jeg før.

Men ellers er det blitt ny telefon og kansje jeg beholder den nå. Var lenge tengt å gi opp hele P990i.

Lenke til kommentar

Hei, Jeg har et par spørsmål om denne telefonen og håper det er greit jeg tar det her..

Jeg driver og prøver og finne telefonen på pcen, har ikke sjangs, har prøvd alt..

Jeg får den opp som en disk på min datamaskin men når jeg søker etter den i tilkoblisgsveiviseren finner den ikke telefonen..

Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Hei, Jeg har et par spørsmål om denne telefonen og håper det er greit jeg tar det her..

Jeg driver og prøver og finne telefonen på pcen, har ikke sjangs, har prøvd alt..

Jeg får den opp som en disk på min datamaskin men når jeg søker etter den i tilkoblisgsveiviseren finner den ikke telefonen..

Noen som kan hjelpe??

7646395[/snapback]

Jada! Hvis du har innstallert programmet til sony, så tar du før du kobler til tlf'en og går påsnarveien helt nede til venstre, velger tilkobling->forbindelser->usb, og der velger du telefonmodus. "Filoverføring er kun for og overføre masse filer over til minekortet i tlf'en"

Endret av hjelpekokk
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe??

7646395[/snapback]

Jada! Hvis du har innstallert programmet til sony, så tar du før du kobler til tlf'en og går påsnarveien helt nede til venstre, velger tilkobling->forbindelser->usb, og der velger du telefonmodus. "Filoverføring er kun for og overføre masse filer over til minekortet i tlf'en"

7647226[/snapback]

Det skal ikke være nødvendig å velge forbindelsestype. Kobler man til med USB kabel vil denne forbindelsen automatisk bli brukt. Du må imidlertid installere

Dersom man oppgraderer firmware til R5A12 for M600, eller R4A13 for P990 (med oppdateringsprogrammet fra SE velges riktig firmware automatisk) får du automatisk spørsmål om du vil bruke telefonmodus eller filoverføring når du plugger inn USB kabelen. I tillegg kommer det et USB-ikon frem på oppgavelinjen som du kan klikke på og få frem tilkoblingsdialogen når du vil bytte modus. ;)

Her er oppdateringsprogrammet:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true

Her er PC Suite for Smartphones 1.2.15:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=34080&esi=true

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe??

7646395[/snapback]

7647226[/snapback]

Det skal ikke være nødvendig å velge forbindelsestype. Kobler man til med USB kabel vil denne forbindelsen automatisk bli brukt. Du må imidlertid installere

Dersom man oppgraderer firmware til R5A12 for M600, eller R4A13 for P990 (med oppdateringsprogrammet fra SE velges riktig firmware automatisk) får du automatisk spørsmål om du vil bruke telefonmodus eller filoverføring når du plugger inn USB kabelen. I tillegg kommer det et USB-ikon frem på oppgavelinjen som du kan klikke på og få frem tilkoblingsdialogen når du vil bytte modus. ;)

Her er oppdateringsprogrammet:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true

Her er PC Suite for Smartphones 1.2.15:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=34080&esi=true

7656599[/snapback]

Jo, han må velge telefonmodus før han kobler i usb kabelen, sånn at sonyprogrammet finner tlf'en. Og siden han ikke har fått det til og fungere før, så har han jo selvfølgelig ikke nyeste firmware hvor du kan velge modus rett etter og ha plugget i kabelen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...