Bruker-93156 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Heisann! Tiden inne for et nytt bilde. Kritikk til farge/lys/skarphet/utsnitt ol? Marius Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ikke dumt dette. Som kunstnerisk krumspring er det ikke allverden, men som et beskrivende bilde er det veldig bra. Fin skarphet, og bra smell i fargene. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Nja. Nei, ble altfor kjedelig og grått. Fikset litt på det, og mener selv det ble mye bedre. Klarere og friskere http://debug.frac.dk/uppy/_/1622222390.enhanced_bird.jpg Endret 2. januar 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Din versjon av bildet virker utbrent og dybdefølelsen er nesten borte, orginalbildet har etter min mening ikke behov for noen justering. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Enig med Rebel-Rider, gresset og nebbet er utbrent på forslaget til loathsome. Orginalen er bedre. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 loathsome: det så ikke bra ut i det hele tatt =/ så ut som en barnehagekid hadde gått amok i PS. marius: bildet var ganske fint passer sikkert fint inn i en samling av fuglebilder, eller i en naturfagsbok eller liknende. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Orginalbildet er også best IMHO. Om det er noe som skal settes fingeren på så er det mørkheten som nevnt. Fargebalansen er veldig bra, men tror jeg ville prøvd å øke brightness ørlitebittelitt, ikke mye, bare bittelittegranne. Skal ikke mye til for å si det slikt. Det loathsome har gjort er overkill etter mine øyne. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tok det over i PS. Synes det så litt friskere ut med +3 brightness og +6 contrast. Fint bilde ellers. Du har da lagt det ut før? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Beklager det der, har lagt det ut før. Men når jeg så over det syns jeg ikke at jeg fikk noe god respons. Dette er steg nr 2 på vei til foto.no så jeg vil ha noen meninger før jeg legger det ut der. Litt skjipt å bruke opp 2 per uke kvota på et bilde som ikke faller i smak. loathsome: Sorry, men ditt bilde ble ikke noe bedre. Til dere resten: Tusen takk for svar, kommer sikkert inn flere bilder til kritikk. Bildene av fugl er ikke ment for å være "kunstnerisk" av noe slag, kun "artsbilder". Jeg skal legge inn en versjon der lyset er hevet og farger korrigert. Det er nesten en orginal, bare noe få justeringer. Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *Ny versjon fjernet* Endret 3. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er jo helt likt som det første. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det ble annonsert at de ville ha BITTELITT økning i lys og kontrast, det er gjort. Om du lagrer bilden å så kjører de fort fram og tilbake ser du forskjell. Marius Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det ble annonsert at de ville ha BITTELITT økning i lys og kontrast, det er gjort. Om du lagrer bilden å så kjører de fort fram og tilbake ser du forskjell. Marius 7633217[/snapback] Jeg gjorde nettopp det, og jeg har problemer med å se forskjell, å redigeringen var svært unødvendig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg må ha lastet opp feil bilde, men uansett så tror jeg ikke det er nødvendig. Jeg er fornøyd slik det er nå. Den nye ble ikke noe spesielt bedre. Må bare beklage. Noen som har kritikk eller!!? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har kritikk. Jeg jeg syntes det er nydelig. Jeg elsker fugler, og blir misunnelig hver gang jeg ser et bra fuglebilde. Jeg får aldri bra bilder selv, og det er en fryd å se fine bilder! Og dette, samt de fleste andre fuglebildene du har lagd inn i det siste er ypperlige! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Veldig hyggelig at du liker bildene mine. Takk! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå